Кейс інтернет-магазину акумуляторів для автомобілів | кейс Turboweb №181

11 286₴

вклали в рекламу

272 858₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Кажуть, шо той, хто хоче зекономити - платить двічі. І, як виявилося, не лише грошима, але й здоров’ям та навіть ризиком втратити бізнес.

Наш клієнт - власник інтернет-магазину акумуляторів для автомобілів, мотоциклів, скутерів, мопедів та ін.

Вперше звернувся до нас наприкінці далекого 2021 року. Після аудиту сайту клієнт відклав налаштування реклами зі словами, що йому не підходить цінова політика. На цьому наше спілкування обірвалося - але як виявилося - ненадовго!

Навесні цього року клієнт знову повернувся до нас та був рішуче налаштований, щоб розпочати співпрацю якнайшвидше. Нам стало цікаво - що ж змінилося, чому клієнт все ж таки вирішив повернутися?

Справа в тому, що тоді ж таки наприкінці 2021- він пішов налаштовувати рекламу до фрілансера. Щомісяця платив за ведення пошукової реклами та Google Shopping. Але як тільки почалося повномасштабне вторгнення - фрілансер зник, на телефонні дзвінки та повідомлення не відповідав. Що робити з рекламою - зупиняти чи ні, як поводитись з бюджетом - з цими та іншими питаннями клієнт залишився сам на сам. От і зекономив.

А навесні цього року клієнт повернувся до нас.

Ми зробили повний перезапуск реклами - запустили звичайну торгову кампанію Google Shopping , а згодом і Google Shopping Performance Max й ось, які результати отримали за ПЕРШИЙ місяць роботи рекламної кампанії:

9 381 грн

вклали в рекламу

126 568 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

52

продажів отримали

10,7%

частка рекламних витрат

А ось як покращилися результати вже на 4 місяць роботи реклами:

11 286 грн

вклали в рекламу

272 858 грн

склав дохвд з реклами

1 місяць

роботи реклами

90

продажів отримали

4,1 %

рекламных расходов в выручке

Як бачимо, клієнт підвищив бюджет лише 2900 грн, а дохід з реклами зріс ВДВІЧІ.

Ця історія доводить, що економити на спеціалістах з налаштування реклами - не варто! Така “економія” ледве не коштувала нашому клієнту втрати його бізнесу. Та головне, що він зрештою засвоїв урок - і зараз отримує чудові результати! А ще завдяки співпраці з нами клієнт впевнений та спокійний, адже тепер не хвилюється, що може опинитися сам на сам зі своїми проблемами.


Над проектом працював

Руслан

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Руслан - керівник відділу проджект-менеджерів. Руслан з Turboweb 3 роки. З нами він пройшов довгий шлях від менеджера з розвитку клієнтів - до керівника відділу. Руслан прийшов на позицію проджект-менеджера і навіть успішно пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань