Кейс інтернет-магазину альтернативної електроенергії | кейс Turboweb №176

9 329₴

вклали в рекламу

803 486₴

склав дохід з реклами

2 тижня

роботи реклами

Іноді в своїй роботі ми зустрічаємо нетипові ситуації, які дивують. Ця історія буде саме такою.

Власник цього магазину звертався до нас в минулому році влітку, в той час ситуація була нестабільна і бізнеси себе невпевнено почували. Але ж не сидіти склавши руки. І власник цього магазину не сидів. А так, як магазин спеціалізується на товарах автономного електропостачання - власник мав гарні результати.

Напочатку цього літа підприємець вирішив урізноманітнити асортимент магазину та знову звернутися до нас, щоб дати магазину друге дихання. Але займалась питанням реклами маркетологиня магазину. За деякий час ми почули, що маркетологиня звільнилася, і забрала собі рекламний кабінет та аналітику. Як так сталося - ми не знаємо, але те, що нам довелося робити все з 0 - факт.

Ці обставини не зупинили нас: ми створили клієнтові новий рекламний кабінет, зробили всі налаштування та запустили рекламу. І вже за дуже корткий час були приємно вражені результатами за 16 днів, реклама так гарно оптимізувалася, що магазин вийшов на 1,1 % ЧРВ

9 329 грн

вклали в рекламу

 803 486 грн

склав дохід з реклами

2 тижня

роботи реклами

35

продажів отримали

1,1 %

рекламних витрат у виручці

Що важливо, зараз саме сезон товарів, що стосуються автономного електропостачання - адже всі готуються до зимового періоду. То ж власникам магазинів зі схожою тематикою варто активізуватися та негайно налаштовувати рекламу.

Як бачимо, ситуація у кейсі складна, нетипова, але вихід є завжди. А висновок, який однозначно варто зробити власникам магазинів - дбати, щоб постійний адміндоступ вашого кабінету належав лише вам. А якщо даєте, то обирайте таку роль для користувача, щоб він не зміг привласнити акаунт. А ще важливо намагатись працювати так, щоб ваші наймані працівники хотіли вам допомогти, а не нашкодити.


Над проектом працювала

Антоніна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Антоніна - керівниця проєктів у TurboWeb. До компанії долучилася навесні 2023 року. Тоня має юридичну освіту, але в один момент вирішила змінити життя на 180 і спробувати себе в маркетингу, і в неї це гарно вийшло.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань