Кейс інтернет-магазину аудіосистем для автомобілів | кейс Turboweb №198

66 343₴

вклали в рекламу

805 744₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Майже всю маржу цього клієнта «з’їдав» ProSale, тому він нарешті вирішив налаштувати Google Shopping. Почавши співпрацю, ми дізналися, що власник магазину раніше намагався самостійно налаштувати рекламу, але лише витратив час та зусилля, а результату не досяг. Google нескінченно блокував кабінети підприємця.

Коли ж ми взялися до роботи, то виявили, що у клієнта було змішування мов у фідах, а клієнт про це не знав.

Як нам вдалося вирішити проблему та які сучасні підходи ми використали в цьому кейсі - дивіться в нашому відео від керівника цього проєкту Нікіти.


Над проектом працював

Нікіта

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Нікіта - керівник проєктів у TurboWeb. Надзвичайно різнобічна особистість. Свідченням цього є 3 вищі освіти в різних сферах - зокрема це фінансова сфера, радіоелектроніка та менеджмент підприємницької діяльності. Маркетинг – дотичний до частини освіт Нікіти, тому знаннями з маркетингу він володіє ще з університетських років. У TurboWeb Нікіта поглибив вже наявні знання та успішно застосовує їх на практиці. У роботі з клієнтами Нікіта найбільше прагне досягти успішного результату для магазину.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань