Кейс інтернет-магазину автотоварів | кейс Turboweb №201
5 920₴
вклали в рекламу
90 769₴
склав дохід з реклами
2 місяця
роботи реклами
![](/media/images/30/49/30494df5705d8b7c7c7376b0a8fdb184.png)
Набридло переплачувати ProSale? Час звернутися до реклами в Google Shopping.
Власне так і зробила власниця магазину аксесуарів та запчастин для автомобілів. Підприємиця була незадоволена співвідношенням кількості продажів та комісією за них на ProSale - тому звернулася до нас. Власниця магазину - новенька у Google рекламі, тому хотіла детальних пояснень щодо процесу налаштування кампаній.
Ми взялися за налаштування, перевірили сайт та виявили, що потрібно зробити серйозні правки, аби не потрапити в блок - а саме в розділах: "Про нас", "Доставка та плата".
Після усунення недоліків на сайті, спеціаліст налаштував звичайну торгову кампанію, і вже незабаром власниця магазину отримала першу десятку продажів. Далі була запущена кампанія Performance Max.
Ось які результати ми маємо на 2-ий місяць робота кампанії:
Опечалился 😢 интернет-магазин еще больше, когда увидел отчет агентства о том, что, по их мнению, все идет хорошо: цена клика низкая, а то, что продаж нет - не считают это важным!
Вспомнил💡 тогда интернет-магазин о агентстве TurboWeb, которые когда-то настраивали ему Google Shopping, и обратился он к ним снова.
Мы настроили ему Динамическую товарную рекламу в Facebook и Instagram. И вот каких результатов удалось достичь на второй месяц работы рекламы:
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
5 920 грн
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
90 769 грн
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
2 місяці
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
161
продажу отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
6,5%
рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
37 грн
вартість конверсії
І це лише ті покупки, які ми можемо бачити, не враховуючи продажів через телефон.
Що цікаво - власниця магазину попросила, щоб ми налаштували їй окремо рекламу на місто, де розташований магазин, аби клієнти могли приїхати на місце та обрати необхідні аксесуари для автомобіля.
Наразі підприємиця задоволена результатами - реклама працює, активно оптимізується, а клієнтка скоротила витрати - і зараз замість віддавати половину маржі ProSale, платить лише 37 грн за покупку у Google Shopping
Над проектом працював
Ерік
Проект-менеджер
Ерік - керівник проєктів у TurboWeb. Приєднався до нас нещодавно, але не є новачком у сфері діджитал-маркетингу. За освітою Ерік IT-спеціаліст - то ж використовує раніше здобуті знання і в налаштуваннях реклами. Ерік спілкується з клієнтом так, щоб в підприємця не залишилось питань без відповідей.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань