Кейс інтернет-магазину автотоварів | кейс Turboweb №201

5 920₴

вклали в рекламу

90 769₴

склав дохід з реклами

2 місяця

роботи реклами

Набридло переплачувати ProSale? Час звернутися до реклами в Google Shopping.

Власне так і зробила власниця магазину аксесуарів та запчастин для автомобілів. Підприємиця була незадоволена співвідношенням кількості продажів та комісією за них на ProSale - тому звернулася до нас. Власниця магазину - новенька у Google рекламі, тому хотіла детальних пояснень щодо процесу налаштування кампаній.

Ми взялися за налаштування, перевірили сайт та виявили, що потрібно зробити серйозні правки, аби не потрапити в блок - а саме в розділах: "Про нас", "Доставка та плата".

Після усунення недоліків на сайті, спеціаліст налаштував звичайну торгову кампанію, і вже незабаром власниця магазину отримала першу десятку продажів.  Далі була запущена кампанія Performance Max.

Ось які результати ми маємо на 2-ий місяць робота кампанії:

Опечалился 😢 интернет-магазин еще больше, когда увидел отчет агентства о том, что, по их мнению, все идет хорошо: цена клика низкая, а то, что продаж нет - не считают это важным!

Вспомнил💡 тогда интернет-магазин о агентстве TurboWeb, которые когда-то настраивали ему Google Shopping, и обратился он к ним снова.

Мы настроили ему Динамическую товарную рекламу в Facebook и Instagram. И вот каких результатов удалось достичь на второй месяц работы рекламы:

5 920 грн

вклали в рекламу

90 769 грн

склав дохід з реклами

2 місяці

роботи реклами

161

продажу отримали

6,5%

рекламних витрат у виручці

37 грн 

вартість конверсії

І це лише ті покупки, які ми можемо бачити, не враховуючи продажів через телефон.

Що цікаво - власниця магазину попросила, щоб ми налаштували їй окремо рекламу на місто, де розташований магазин, аби клієнти могли приїхати на місце та обрати необхідні аксесуари для автомобіля.

Наразі підприємиця задоволена результатами - реклама працює, активно оптимізується, а клієнтка скоротила витрати - і зараз замість віддавати половину маржі ProSale, платить лише  37 грн за покупку у Google Shopping


Над проектом працював

Ерік

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Ерік - керівник проєктів у TurboWeb. Приєднався до нас нещодавно, але не є новачком у сфері діджитал-маркетингу. За освітою Ерік IT-спеціаліст - то ж використовує раніше здобуті знання і в налаштуваннях реклами. Ерік спілкується з клієнтом так, щоб в підприємця не залишилось питань без відповідей.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань