Кейс інтернет-магазину біжутерії | кейс Turboweb №144

24 255₴

вклали в рекламу

138 222₴

склав дохід з реклами

2 місяця

роботи реклами

Або суперрезультат одразу - або катастофа?

Так думають деякі власники інтернет-магазинів. І якщо реклама в перший місяць не дала надрезультату - клієнт засмучується й висловлює невдоволення.

Але треба пам'ятати, що алгоритм реклами - наче школяр. Він кожного разу вивчає щось нове і вдосконалюється. І різним учням потрібна різна кількість часу для освоєння матеріалу. Так само й реклама - іноді алгоритм навчається за 4 тижні, а іноді за 3 чи 4 місяці. І це нормально. Головне - не пришвидшувати події й не робити катастрофи, якщо очікуваний результат не прийшов миттєво.

У нашому відеокейсі маркетолог проєкту Анастасія розповідає про круті результати магазину біжутерії. Суперрезультат не прийшов до власника магазину вже в перший місяць. Продажі росли поступово. Які цифри в підсумку ми побачили, а також настанови та цікавинки від Анастасії у нашому відеокейсі.


Над проектом працювала

Анастасія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. Анастасія приєдналася до компанії 2 роки тому. З того часу вже налаштувала більше 350 успішних рекламних кампаній. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань