Кейс інтернет-магазину біжутерії | кейс Turboweb №144
24 255₴
вклали в рекламу
138 222₴
склав дохід з реклами
2 місяця
роботи реклами
Або суперрезультат одразу - або катастофа?
Так думають деякі власники інтернет-магазинів. І якщо реклама в перший місяць не дала надрезультату - клієнт засмучується й висловлює невдоволення.
Але треба пам'ятати, що алгоритм реклами - наче школяр. Він кожного разу вивчає щось нове і вдосконалюється. І різним учням потрібна різна кількість часу для освоєння матеріалу. Так само й реклама - іноді алгоритм навчається за 4 тижні, а іноді за 3 чи 4 місяці. І це нормально. Головне - не пришвидшувати події й не робити катастрофи, якщо очікуваний результат не прийшов миттєво.
У нашому відеокейсі маркетолог проєкту Анастасія розповідає про круті результати магазину біжутерії. Суперрезультат не прийшов до власника магазину вже в перший місяць. Продажі росли поступово. Які цифри в підсумку ми побачили, а також настанови та цікавинки від Анастасії у нашому відеокейсі.
Над проектом працювала
Анастасія
Проект-менеджер
Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань