Кейс інтернет-магазину дитячих тканин | кейс Turboweb №142
3 466₴
вклали в рекламу
325 874₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Як завдяки характерній рисі українців - “хочу так, як в конкурента або краще” - наша клієнтка отримала чудовий результат.
Бажаєте дізнатися деталі? Розповідаємо.
Наша клієнтка - власниця інтернет-магазину дитячих тканин. В цьому магазині можна знайти і тканини для домашнього текстилю, і для рукоділля, а ще ґудзики, кнопки та блискавки, декор - є тут навіть швейні машини.
Наша історія співпраці почалася ще у вересні минулого року, тоді клієнтка придбала Smart Google Shopping.
Власниця інтернет-магазину прийшла до нас із меседжем: "Постійно бачу рекламу конкурентів і собі теж так хочу".
Ми вислухали запит клієнтки і запропонували свій підхід. Щоб реклама не просто була - а щоб приносила замовлення і продажі. Вже на прикінці жовтня реклама була успішно запущена. А в лютому, клієнтка придбала ще налаштування Performance Max. Коли ця кампанія вже була налаштована - Україна та українці зіткнулися із жорсткою во€нною реальністю. І наша клієнтка - не виняток.
Влітку торгівля пожвавилася, і ми побачили чудові результати налаштувань реклами. А саме: у липні при затратах у 3 463,11 грн - клієнтка отримала замовлення на суму - 265 800,43 грн.
А вже у серпні клієнтка була вражена новими цифрами. Витрати на рекламу були такими самими, як у липні, а сума продажів зросла на 60 000 грн.
Детально аналізуємо отримані цифри:
3 466,01 грн
вклали в рекламу
325 874,38 грн
отримали замовлення на суму
1 місяць
роботи реклами
94
продажів отримали
1,0 %
частка рекламних витрат
У підсумку клієнтка отримала неймовірний результат при мінімальних затратах. І рекламу не просто, "як в конкурентів", а ефективні налаштування. А вони переросли у продажі на кругленьку суму.
Над проектом працювала
Анастасія
Проект-менеджер
Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань