Кейс інтернет-магазину дитячих тканин | кейс Turboweb №142

3 466₴

вклали в рекламу

325 874₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Як завдяки характерній рисі українців - “хочу так, як в конкурента або краще” - наша клієнтка отримала чудовий результат.

Бажаєте дізнатися деталі? Розповідаємо.

Наша клієнтка - власниця інтернет-магазину дитячих тканин. В цьому магазині можна знайти і тканини для домашнього текстилю, і для рукоділля, а ще ґудзики, кнопки та блискавки, декор - є тут навіть швейні машини.

Наша історія співпраці почалася ще у вересні минулого року, тоді клієнтка придбала Smart Google Shopping.
Власниця інтернет-магазину прийшла до нас із меседжем: "Постійно бачу рекламу конкурентів і собі теж так хочу".

Ми вислухали запит клієнтки і запропонували свій підхід. Щоб реклама не просто була - а щоб приносила замовлення і продажі. Вже на прикінці жовтня реклама була успішно запущена. А в лютому, клієнтка придбала ще налаштування Performance Max. Коли ця кампанія вже була налаштована - Україна та українці зіткнулися із жорсткою во€нною реальністю. І наша клієнтка - не виняток.

Влітку торгівля пожвавилася, і ми побачили чудові результати налаштувань реклами. А саме: у липні при затратах у 3 463,11 грн - клієнтка отримала замовлення на суму - 265 800,43 грн.

А вже у серпні клієнтка була вражена новими цифрами. Витрати на рекламу були такими самими, як у липні, а сума продажів зросла на 60 000 грн.

Детально аналізуємо отримані цифри:

3 466,01 грн

вклали в рекламу

325 874,38 грн

отримали замовлення на суму

1 місяць

роботи реклами

94

продажів отримали 

1,0 %

частка рекламних витрат

У підсумку клієнтка отримала неймовірний результат при мінімальних затратах. І рекламу не просто, "як в конкурентів", а ефективні налаштування. А вони переросли у продажі на кругленьку суму.

Над проектом працювала

Анастасія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. Анастасія приєдналася до компанії 2 роки тому. З того часу вже налаштувала більше 350 успішних рекламних кампаній. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань