Кейс інтернет-магазину дитячих товарів | кейс Turboweb №193

6 372₴

вклали в рекламу

222 481₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

 

Наша клієнтка - власниця магазину дитячих товарів. Щомісяця вона платила 12 000 грн за ведення реклами для свого магазину. І при цьому не була задоволена результатами. Хотіла почати співпрацю з нами. Але був нюанс - попереднє агентство НЕ віддавало їй рекламні акаунти до її ж магазину.

Ми розповіли підприємиці про наш формат роботи - автоматичні налаштування, що НЕ потребують ведення. А також в нас немає щомісячних оплат. Клієнтці сподобався наш підхід. Вона була такою рішучою, що заплатила за послуги після першої розмови.

Важливо, що підприємиця придбала одразу обидва наші продукти - налаштування Google Shopping та рекламу у Facebook. Ми одночасно взялися до налаштувань цих обох рекламних інструментів.

Зробили необхідні правки сайту та запустили рекламні кампанії. Реклама у Facebook успішно запрацювала та почала вже незабаром приносити результати.

2 204 $

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

94

продажів отримали

Тим часом реклама у Google Shopping змусила нас трішки похвилюватися. За декілька днів після запуску, товари зазнали обмежень та не могли рекламуватися. Ми працювали над розблокуванням акаунту та подали на апеляцію.

Невдовзі нам вдалося розблокувати акаунт та запустити рекламу в Google Shopping.

Ділимося результатами, які отримала клієнтка за місяць роботи Google Shopping Performance Max:

6 372 грн

вклали в рекламу

222 481 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

244

продажів отримали

2,8 %

рекламних витрат у виручці

Наша клієнтка супер задоволена з результатів та планує в майбутньому придбати наш новий продукт, який ми вже активно тестуємо.

В цій історії є декілька повчальних моментів:

  • якщо результат реклами вас не влаштовує, шукайте тих, хто зробить так, щоб влаштовувало;
  • будьте рішучими - часто рішучість є основним фактором успіху;
  • налаштовуйте одразу кілька рекламних інструментів, якщо з одним будуть проблеми - інший тим часом приноситиме вам дохід.

Над проектом працював

Руслан

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Руслан - керівник відділу проджект-менеджерів. Руслан з Turboweb майже 3 роки. З нами він пройшов довгий шлях від менеджера з розвитку клієнтів - до керівника відділу. Руслан прийшов на позицію проджект-менеджера і навіть успішно пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань