Кейс інтернет-магазину домашнього текстилю | кейс Turboweb №150
3 338₴
вклали в рекламу
85 879₴
склав дохід з реклами
3 тижня
роботи реклами
Власник цього інтернет-магазину вкладав багато ресурсів і коштів у ведення соцмереж. Намагався продавати товари в Інстаграмі - але результату так і не отримав. Натомість отримав розчарування в інтернет-маркетингу. Але так тривало до того часу, доки він не почав співпрацю з нами.
А ось результати наших налаштувань реклами для магазину домашнього текстилю вже за перші 3 тижні роботи:
3 338 грн;
вклали в рекламу
85 879 грн
склав дохід з реклами
93
продажів отримали
3,8 %
частка рекламних витрат у виручці
Як вдалося досягти такого результату та на що слід звернути увагу при налаштуванні реклами - розповідає керівник цього проєкту Дарія.
Над проектом працювала
Дарія
Проект-менеджер
Дарія - керівниця проєктів компанії TurboWeb. До команди приєдналася нещодавно, але вже активно займається проєктими з різними нішами. У роботі керується девізом “Примітивних запитань не буває” - такий підхід дозволяє Дарії бути максимально відкритою з клієнтом, а клієнту максимально довіряти своєму керівнику проєкту.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань