Кейс інтернет-магазину домашнього текстилю | кейс Turboweb №150

3 338₴

вклали в рекламу

85 879₴

склав дохід з реклами

3 тижня

роботи реклами

Власник цього інтернет-магазину вкладав багато ресурсів і коштів у ведення соцмереж. Намагався продавати товари в Інстаграмі - але результату так і не отримав. Натомість отримав розчарування в інтернет-маркетингу. Але так тривало до того часу, доки він не почав співпрацю з нами.

А ось результати наших налаштувань реклами для магазину домашнього текстилю вже за перші 3 тижні роботи:

3 338 грн;

вклали в рекламу

85 879 грн

склав дохід з реклами

93

продажів отримали

3,8 %

частка рекламних витрат у виручці

Як вдалося досягти такого результату та на що слід звернути увагу при налаштуванні реклами - розповідає керівник цього проєкту Дарія.


Над проектом працювала

Дарія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Дарія - керівниця проєктів компанії TurboWeb. До команди приєдналася нещодавно, але вже активно займається проєктими з різними нішами. У роботі керується девізом “Примітивних запитань не буває” - такий підхід дозволяє Дарії бути максимально відкритою з клієнтом, а клієнту максимально довіряти своєму керівнику проєкту.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань