Кейс інтернет-магазину домашнього взуття | кейс Turboweb №151
2 530₴
вклали в рекламу
70 870₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
1219 707 грн за два місяці на домашньому взутті. Так коротко можна описати цей відеокейс.
Коли власник інтернет-магазину звернувся до нас, то мав проблему із відстежуванням конверсій. Вона виникла після внесення змін на сайті.
Що зробила керівниця цього проєкту Анастасія, щоб продажі не просто налагодилися, а зросли в декілька разів - дивіться в нашому відео.
Над проектом працювала

Анастасія
Проект-менеджер
Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. Анастасія приєдналася до компанії рік тому. З того часу вже налаштувала більше 200 успішних рекламних кампаній. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань