Кейс інтернет-магазину домашнього взуття | кейс Turboweb №151

2 530₴

вклали в рекламу

70 870₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

1219 707 грн за два місяці на домашньому взутті. Так коротко можна описати цей відеокейс.

Коли власник інтернет-магазину звернувся до нас, то мав проблему із відстежуванням конверсій. Вона виникла після внесення змін на сайті.

Що зробила керівниця цього проєкту Анастасія, щоб продажі не просто налагодилися, а зросли в декілька разів - дивіться в нашому відео.


Над проектом працювала

Анастасія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. Анастасія приєдналася до компанії 2 роки тому. З того часу вже налаштувала більше 350 успішних рекламних кампаній. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань