Кейс інтернет-магазину екопродуктів | кейс Turboweb №137

25 865₴

вклали в рекламу

397 188₴

склав дохід з реклами

4 місяці

роботи реклами

Якщо ще кілька років тому ми думали, що екопродукти можна купити тільки в бабусі на базарі - або в мережах офлайн магазинів - то сьогодні навіть екопродукти чудово продаються онлайн

Доказ цього - наш новий кейс. Якщо раніше наш клієнт велику увагу приділяв своєму офлайн-магазину, то ковідна та військова реальності довели - за онлайн-магазинами майбутнє.

Які результати отримав наш клієнт вже в перші місяці роботи - розповідає керівниця цього проєкту Анастасія.

25 865 грн

вклали в рекламу

397 188 грн

отримали замовлення на суму

4 місяці

роботи реклами

926

продажів отримали

6,5 %

частка рекламних витрат

27,93 грн 

вартість конверсії


Над проектом працювала

Анастасія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. Анастасія приєдналася до компанії 2 роки тому. З того часу вже налаштувала більше 350 успішних рекламних кампаній. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань