Кейс інтернет-магазину екопродуктів | кейс Turboweb №137
25 865₴
вклали в рекламу
397 188₴
склав дохід з реклами
4 місяці
роботи реклами
Якщо ще кілька років тому ми думали, що екопродукти можна купити тільки в бабусі на базарі - або в мережах офлайн магазинів - то сьогодні навіть екопродукти чудово продаються онлайн
Доказ цього - наш новий кейс. Якщо раніше наш клієнт велику увагу приділяв своєму офлайн-магазину, то ковідна та військова реальності довели - за онлайн-магазинами майбутнє.
Які результати отримав наш клієнт вже в перші місяці роботи - розповідає керівниця цього проєкту Анастасія.

25 865 грн
вклали в рекламу

397 188 грн
отримали замовлення на суму

4 місяці
роботи реклами

926
продажів отримали

6,5 %
частка рекламних витрат

27,93 грн
вартість конверсії
Над проектом працювала

Анастасія
Проект-менеджер
Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. Анастасія приєдналася до компанії рік тому. З того часу вже налаштувала більше 200 успішних рекламних кампаній. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань