Кейс інтернет-магазину екопродуктів | кейс Turboweb №137
25 865₴
вклали в рекламу
397 188₴
склав дохід з реклами
4 місяці
роботи реклами
Якщо ще кілька років тому ми думали, що екопродукти можна купити тільки в бабусі на базарі - або в мережах офлайн магазинів - то сьогодні навіть екопродукти чудово продаються онлайн
Доказ цього - наш новий кейс. Якщо раніше наш клієнт велику увагу приділяв своєму офлайн-магазину, то ковідна та військова реальності довели - за онлайн-магазинами майбутнє.
Які результати отримав наш клієнт вже в перші місяці роботи - розповідає керівниця цього проєкту Анастасія.
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
25 865 грн
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
397 188 грн
отримали замовлення на суму
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
4 місяці
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
926
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
6,5 %
частка рекламних витрат
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
27,93 грн
вартість конверсії
Над проектом працювала
Анастасія
Проект-менеджер
Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. Анастасія приєдналася до компанії 2 роки тому. З того часу вже налаштувала більше 350 успішних рекламних кампаній. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань