Кейс інтернет-магазину електроніки | кейс Turboweb №140
3 784₴
вклали в рекламу
452 866₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Результати наших налаштувань - на прикладі магазину електроніки.
Клієнт прийшов до нас із уже налаштованою рекламою у якій:
- Не відслідковувались конверсії (тобто продажі);
- Не відслідковувалася цінність конверсій (тобто сума продажів);
- Не відслідковувалися аудиторії для динамічного ремаркетингу (користувачі, які хотіли купити товар);
Власник інтернет-магазину вкладав в рекламу великі кошти, а отримував мінімум продажів.
Після того, як були правильно задані ці налаштування та зібрано аудиторію для запуску кампанії Performance Max, магазин отримав ось такі результати:
3784 грн
вклали в рекламу
452 866 грн
отримали замовлення на суму
1 місяць
роботи реклами
22
продажів отримали
0,8 %
частка рекламних витрат
Разом з тим варто пам'ятати, що як би добре не працював Google Shopping, як би грамотно він не був налаштований - без зручного сайту, роботи над асортиментом, конкурентних цін та якісного сервісу - не обійтися.
Зараз же клієнт планує розширення асортименту та масштабування магазину.
Як діяла наша керівниця проєктів - Евеліна - в цьому конктерному випадку та які лафхаки використовувала - дивіться у нашому відео.
Над проектом працювала
Евеліна
Проект-менеджер
За майже два роки роботи в команді Евеліна налаштувала рекламні кампанії, які стали одними із найуспішніших кейсів. Девіз Евеліни у роботі: Результати реклами мають бути навіть кращими, ніж були очікування клієнта .
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань