Кейс інтернет-магазину електроніки | кейс Turboweb №140

3 784₴

вклали в рекламу

452 866₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Результати наших налаштувань - на прикладі магазину електроніки.

Клієнт прийшов до нас із уже налаштованою рекламою у якій:

  • Не відслідковувались конверсії (тобто продажі);
  • Не відслідковувалася цінність конверсій (тобто сума продажів);
  • Не відслідковувалися аудиторії для динамічного ремаркетингу (користувачі, які хотіли купити товар);

Власник інтернет-магазину вкладав в рекламу великі кошти, а отримував мінімум продажів.

Після того, як були правильно задані ці налаштування та зібрано аудиторію для запуску кампанії Performance Max, магазин отримав ось такі результати:

3784 грн

вклали в рекламу

 452 866 грн

отримали замовлення на суму

1 місяць

роботи реклами

22

продажів отримали

0,8 %

частка рекламних витрат

Разом з тим варто пам'ятати, що як би добре не працював Google Shopping, як би грамотно він не був налаштований - без зручного сайту, роботи над асортиментом, конкурентних цін та якісного сервісу - не обійтися.

Зараз же клієнт планує розширення асортименту та масштабування магазину.

Як діяла наша керівниця проєктів - Евеліна - в цьому конктерному випадку та які лафхаки використовувала - дивіться у нашому відео.


Над проектом працювала

Евеліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

За майже два роки роботи в команді Евеліна налаштувала рекламні кампанії, які стали одними із найуспішніших кейсів. Девіз Евеліни у роботі: Результати реклами мають бути навіть кращими, ніж були очікування клієнта .

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань