Кейс інтернет-магазину фарбувального обладнання | кейс Turboweb №147
4 427₴
вклали в рекламу
93 371₴
склав дохід з реклами
3 тижня
роботи реклами
Наш клієнт 10 років використовував лише контекстну рекламу і «зливав» купу грошей.
А коли придбав наші налаштування Google Shopping - то вже у перший 3 тижні роботи отримав круті результати.
Про те, як власнику інтернет-магазину німецького фарбувального обладнання вдалося вийти на такі продажі і які цифри постали перед ним - у відео детально розповідає маркетолог проєкту - Дарія.
Над проектом працювала
Дарія
Проект-менеджер
Дарія - керівниця проєктів компанії TurboWeb. До команди приєдналася нещодавно, але вже активно займається проєктими з різними нішами. У роботі керується девізом “Примітивних запитань не буває” - такий підхід дозволяє Дарії бути максимально відкритою з клієнтом, а клієнту максимально довіряти своєму керівнику проєкту.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань