Кейс інтернет-магазину фарбувального обладнання | кейс Turboweb №147

4 427₴

вклали в рекламу

93 371₴

склав дохід з реклами

3 тижня

роботи реклами

Наш клієнт 10 років використовував лише контекстну рекламу і «зливав» купу грошей.

А коли придбав наші налаштування Google Shopping - то вже у перший 3 тижні роботи отримав круті результати.

Про те, як власнику інтернет-магазину німецького фарбувального обладнання вдалося вийти на такі продажі і які цифри постали перед ним - у відео детально розповідає маркетолог проєкту - Дарія.


Над проектом працювала

Дарія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Дарія - керівниця проєктів компанії TurboWeb. До команди приєдналася нещодавно, але вже активно займається проєктими з різними нішами. У роботі керується девізом “Примітивних запитань не буває” - такий підхід дозволяє Дарії бути максимально відкритою з клієнтом, а клієнту максимально довіряти своєму керівнику проєкту.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань