Кейс інтернет-магазину гіпермаркету | кейс Turboweb №213

68 643₴

вклали в рекламу

557 346₴

склав дохід з реклами

4 місяці

роботи реклами

Для 3 акаунтів Google Ads - клієнт створив 1 Merchant Center. Звучить, як витвір уяви, але це правда. Крейзі-правда, в яку важко повірити. Ми розповідаємо цю історію, не для того, щоб кепкувати, а щоб показати вам, як краще не робити.

Власник цього інтернет-магазину вирішив налаштувати рекламу своїми силами. Припускаємо, що передивився багато відео на Ютуб та прочитав багато статей. І йому все ж таки вдалося створити Merchant Center, Google Analytics та Google Ads. Але замість того, щоб з’єднати всі ці три інструменти для одного налаштування - клієнт створив 3 кабінети Google Ads і намагався запустити рекламу. Про коректні налаштування аналітики годі й говорити.

Звісно, що за таких обставин підприємцю не вдалося запустити рекламу - оскільки вже невдовзі всі 3 кабінети були заблоковані через ідентичність внесених контактів та інші причини.

Зрештою власник магазину побачив, що самому йому навряд чи вдасться справитися, тому хотів отримати налаштування під ключ, щоб мінімально перейматися роботою реклами і максимально думати про розвиток бізнесу.

В кінці кінців вернувся до нас, завдяки нашим настановам та допомозі в подачі апеляції розблокував один із акаунтів Google Ads, в якому ми продовжили працювати та налаштували рекламу.

Нам довелося добре попрацювати із сайтом та перевірити його на різноманітні підводні камені, які могли б не сподобатися Google, тим більше, що в клієнта були товари 18+.

Після проведених робіт ми запустили Performance Max, і ось які результати отримав клієнт на 4 місяць роботи реклами:

68 643 грн

вклали в рекламу

557 346 грн

склав дохід з реклами

4 місяці

роботи реклами

12,3%

рекламних витрат у виручці

444

кількість конверсій

Клієнт зацінив, як працює його реклама, залишився задоволеним і навіть придбав налаштування Фейсбук реклами для магазину, не дочекавшись завершення проєкту.

Як бачите, ця історія отримала красиву розв’язку, але якби клієнт вчасно не звернувся по допомогу - то продовжив би плутатися поміж трьома акаунтами та сотнями думок: чому заблокували, як розблокувати, чому в мене немає продажів, може мені не варто вести бізнес?


Над проектом працював

Артем

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Артем - керівник проєктів у TurboWeb. Артем пройшов цікавий професійний шлях від землевпорядника, через тестувальника ПО до спеціаліста з налаштування реклами. Різноманітність досвіду дозволяє Артему знаходити нестандартні рішення для кожного проєкту.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань