Кейс інтернет-магазину головних уборів гуртом | кейс Turboweb №216

37 716₴

вклали в рекламу

3 812 867₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Налаштувати рекламу для роздрібних продажів - можемо, вміємо , практикуємо. Зробити налаштування для оптовика і отримати ТОПовий результат - теж не проблема!

Так і сталося в нас з клієнтом, який довіряє нам вже третій свій магазин. Цього разу це магазин головних уборів для жінок та чоловіків. Ми налаштували клієнту спочатку звичайну торгову кампанію, а згодом і Performance Max.

Перші два тижні роботи реклами результати були доволі посередніми, а потім як понеслииииись.

У період з 28 вересня по 28 жовтня клієнт отримав ось такі результати:

37 716 грн

вклали в рекламу

3 812 867 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

1%

рекламних витрат у виручці

602

кількість конверсій

Отож якщо ви маєте гарні ціни, актуальний товар та продаєте його оптом - у вас є шанс в рази збільшити продажі. Звертайтеся.

Над проектом працював

Даниїл

Консультант

Детальніше про фахівця

Даниїл - спеціаліст технічної підтримки в TurboWeb. Менеджер закінчив КНЕУ за спеціальністю економічна кібернетика. Але вже під час навчання зрозумів, що хоче шукати себе та розвиватись в інший галузі. Такою для Даниїла став маркетинг та діяльність в TurboWeb. Одним із найважливіших моментів успішної взаємодії "клієнт-спеціаліст Даня вважає включеність обох сторін у процес.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань