Кейс інтернет-магазину гіпермаркету | кейс Turboweb №165
15 763₴
вклали в рекламу
80 295₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Що для вас довіра? Для нас - це клієнти, які звертаються вже за третім продуктом і щоразу отримують бажаний результат.
Ця історія про власника магазину, який спочатку прийшов до Turboweb по оптимізацію на вже налаштовану рекламу.
Вартість такої послуги з оптимізації була доволі низька - але в підсумку клієнт отримав результати, які окупили вартість нашої роботи в десятки разів.
Тому наступним кроком нашого клієнта було вже повне налаштування реклами агентством Turboweb. І хоч чек за нашу послугу був вищим за попередній, клієнт знову отримав бажані результати та повернувся до нас втретє. Цього разу на нову для себе послугу - налаштування товарної реклами у Facebook та Instagram.
Отож, ще раз нагадуємо - ми не вимагаємо креативів, а налаштовуємо рекламу на товарний фід. Фід дозволяє пропонувати різноманітні товари, а не просто рекламувати креатив із однією акцією. Тому така реклама є набагато ефективнішою, ніж наприклад, ті самі кампанії з креативами.
Клієнт погодився спробувати. Ми приступили до налаштувань та запустили необхідні рекламні кампанії.
І ось, які результати вже незабаром отримали - період 30 днів 25 березня - 23 квітня:
15 763
вклали в рекламу
80 295
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
202
продажів отримали
78
вартість за покупку
І це зважаючи на те, що реклама ще оптимізується, а її алгоритми вчаться, щоб вартість за покупку ставала нижчою, а кількість клієнтів - зростала.
Цей кейс ще раз підтверджує, що кожне якісне налаштування - це довіра. А довіра - це спробувати те, що досі не використовував. Наш клієнт раніше не рекламував товари за допомогою Facebook та Instagram, але довірився, отримав масштабні продажі і не пошкодував.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань