Кейс інтернет-магазину інструментів для кондитерської випічки | кейс Turboweb №200
8 298₴
вклали в рекламу
192 943₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Як гадаєте, коли послуги замовлять знову і знову - це показник якості? Ми вважаємо, що так)
Ця клієнтка прийшла до нас налаштовувати рекламу минулого року. Тема - інструменти для кондитерської випічки. Ми зробили їй всі налаштування та магазин отримував гарні продажі. Але з певних причин підприємиця вирішила змінити домен. А це за собою потягло нові налаштування реклами. І от власниця магазину знову звернулася до нас. І от ми знову допомогли їй вийти на крутий результат.
Ділимося цифрами за місяць роботи кампанії:

8298 грн
вклали в рекламу

192 943 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

496
продажів отримали

4,3 %
рекламних витрат у виручці
Далі ще більше та ще краще, позаяк кампанія ще проходитиме оптимізацію. А магазин буде отримувати ще кращі продажі.
Дякуємо нашим клієнтам за довіру, кожне ваше повторне звернення сприймаємо, як комплімент, та докладаємо всіх зусиль, аби наші налаштування приносили вам бажані результати.
Над проектом працював
Нікіта
Проект-менеджер
Нікіта - керівник проєктів у TurboWeb. Надзвичайно різнобічна особистість. Свідченням цього є 3 вищі освіти в різних сферах - зокрема це фінансова сфера, радіоелектроніка та менеджмент підприємницької діяльності. Маркетинг – дотичний до частини освіт Нікіти, тому знаннями з маркетингу він володіє ще з університетських років. У TurboWeb Нікіта поглибив вже наявні знання та успішно застосовує їх на практиці. У роботі з клієнтами Нікіта найбільше прагне досягти успішного результату для магазину.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань