Кейс інтернет-магазину інструментів | кейс Turboweb №196
21 119₴
вклали в рекламу
777 758₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Власник цього магазину не підтвердив вчасно платіжні дані для свого рекламного облікового запису - і це коштувало підприємцю налаштувань з 0, нервів, власного часу та втрачених коштів.
Але зрештою нові налаштування дали чудовий результат.
Про етапи налаштування реклами та історію клієнта розповість керівник цього проєкту - Ерік.
Над проектом працював
Ерік
Проект-менеджер
Ерік - керівник проєктів у TurboWeb. Приєднався до нас нещодавно, але не є новачком у сфері діджитал-маркетингу. За освітою Ерік IT-спеціаліст - то ж використовує раніше здобуті знання і в налаштуваннях реклами. Ерік спілкується з клієнтом так, щоб в підприємця не залишилось питань без відповідей.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань