Кейс інтернет-магазину інструментів | кейс Turboweb №196

21 119₴

вклали в рекламу

777 758₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Власник цього магазину не підтвердив вчасно платіжні дані для свого рекламного облікового запису - і це коштувало підприємцю налаштувань з 0, нервів, власного часу та втрачених коштів.
Але зрештою нові налаштування дали чудовий результат.
Про етапи налаштування реклами та історію клієнта розповість керівник цього проєкту - Ерік.

 


Над проектом працював

Ерік

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Ерік - керівник проєктів у TurboWeb. Приєднався до нас нещодавно, але не є новачком у сфері діджитал-маркетингу. За освітою Ерік IT-спеціаліст - то ж використовує раніше здобуті знання і в налаштуваннях реклами. Ерік спілкується з клієнтом так, щоб в підприємця не залишилось питань без відповідей.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань