Кейс інтернет-магазину камінів, печей та меблів | кейс Turboweb №195

27 835₴

вклали в рекламу

442 553₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Ця клієнтка прийшла до нас на рекламу щойно створила свій магазин камінів, печей, буржуйок та садових меблів. Підприємиця мала особливе побажання щодо спеціаліста. Хотіла бачити керівницею свого проєкту лише Анастасію.

Ми люб’язно виконали її прохання. Спільна приязнь та співпраця Анастасії й підприємиці дали гарний результат. Розглянемо його детальніше в цифровому розрізі.

За перші 2 тижні роботи звичайної торгової кампанії ми вийшли на такі показники:

3 423 грн

вклали в рекламу

 60 353 грн

склав дохід з реклами

2 тижні

роботи реклами

12

продажів отримали

А тепер погляньмо на результати майже після 2 місяців роботи кампанії. Цей часовий проміжок працювала кампанія Performance Max:

27 835 грн

вклали в рекламу

442 553 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

120

продажів отримали

6,2 %

рекламних витрат у виручці

З самого початку клієнтка була позитивно налаштована щодо співпраці з Анастасією, а злагоджена робота власниці магазину та бажаної менеджерки дала чудові плоди.

Якщо ви теж маєте побажання щодо керівника свого проєкту та позитивне налаштування щодо саме цієї людини, обов’язково кажіть нам про це напочатку співпраці, й ми залучимо до вашого проєкту того спеціаліста, який вам найбільше до душі.


Над проектом працювала

Анастасія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань