Кейс інтернет-магазину керамічної плитки | кейс Turboweb №188
951$
вклали в рекламу
16 166$
склав дохід з реклами
2,5 місяці
роботи реклами
Наш клієнт - статечний чоловік зрілого віку, непоправний оптиміст та непосидючий трудоголік.
2 його магазини з нашими налаштуваннями - стали успішними проєктами. Але навіть в такого блискучого підприємця трапляються непередбачувані та неприємні історії.
Отож хочемо розповісти вам історію та показати, як з неприємної ситуації можна знайти вихід - або як кислий лимон перетворити в найсмачніший лимонад.
Наш клієнт - власник магазинів керамічної плитки. Ми налаштували йому Google Shopping для двох його сайтів. А ще для сайту його сина, якому він нас також порекомендував.
Та декілька місяців тому наш клієнт зіштовхнувся із декількома проблемами: а саме труднощі із підтвердженням особи рекламодавця та проблема із платіжними даними. Ці два фактори призвели до того, що реклама перестала працювати, а власник магазину не отримував замовлень. Вже в перший день після виникнення проблеми - клієнт зателефонував нам та готовий був на налаштування реклами з 0, аби лиш вона запрацювала. Тому негайно оплатив за налаштування реклами з 0. Достеменно вивчивши всю ситуацію клієнта, наші спеціалісти дійшли до висновку, що створення нового акаунту може призвести до конфлікту акаунтів, і як наслідок - до блоку. Тому ми вирішили будь-що працювати із модераторами та відновити роботу вже існуючого проблемного акаунту. Так і сталося - наші зусилля не були марними і незабаром нам вдалося розблокувати акаунт клієнта. Але так як кошти вже були проплачені за налаштування Google Shopping - клієнт вирішив, що не хоче їх повертати, а бажає натомість масштабуватися на соцмережі.
Клієнт доплатив невелику суму за налаштування реклами у Facebook та Instagram, і ми приступили до робіт.
Ми налаштували кампанії на теплу та холодну аудиторію. І яке ж було щастя в клієнта, коли реклама почала давати свої перші плоди. Ось результати за перші 2,5 місяці роботи реклами:
951 $
вклали в рекламу
16 166 $
склав дохід з реклами
2,5 місяці
роботи реклами
105
продажів отримали
5, 8 %
рекламних витрат у виручці
При збільшенні вкладень у рекламу, зростає оборот інтернет-магазину. Завдяки штучному інтелекту Facebook реклама продовжує навчатися і ставати ще ефективнішою. А отже, в перспективі і частка рекламних витрат знижуватиметься.
Наш клієнт неймовірно задоволений результатом - і ця трохи неприємна спочатку історія обернулася для нього во благо. Наш кейс - приклад того, як успішно знаходити вихід із неприємних ситуацій, не звинувачуючи всіх навколо. Як наполегливо працювати та ухвалювати перспективні рішення.
Над проектом працював
Руслан
Head of Project
Руслан - керівник відділу проджект-менеджерів. Руслан з Turboweb 3 роки. З нами він пройшов довгий шлях від менеджера з розвитку клієнтів - до керівника відділу. Руслан прийшов на позицію проджект-менеджера і навіть успішно пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань