Кейс інтернет-магазину керамічної плитки | кейс Turboweb №188

951$

вклали в рекламу

16 166$

склав дохід з реклами

2,5 місяці

роботи реклами

Наш клієнт - статечний чоловік зрілого віку, непоправний оптиміст та непосидючий трудоголік.
2 його магазини з нашими налаштуваннями - стали успішними проєктами. Але навіть в такого блискучого підприємця трапляються непередбачувані та неприємні історії.

Отож хочемо розповісти вам історію та показати, як з неприємної ситуації можна знайти вихід - або як кислий лимон перетворити в найсмачніший лимонад.

Наш клієнт - власник магазинів керамічної плитки. Ми налаштували йому Google Shopping для двох його сайтів. А ще для сайту його сина, якому він нас також порекомендував.

Та декілька місяців тому наш клієнт зіштовхнувся із декількома проблемами: а саме труднощі із підтвердженням особи рекламодавця та проблема із платіжними даними. Ці два фактори призвели до того, що реклама перестала працювати, а власник магазину не отримував замовлень. Вже в перший день після виникнення проблеми - клієнт зателефонував нам та готовий був на налаштування реклами з 0, аби лиш вона запрацювала. Тому негайно оплатив за налаштування реклами з 0. Достеменно вивчивши всю ситуацію клієнта, наші спеціалісти дійшли до висновку, що створення нового акаунту може призвести до конфлікту акаунтів, і як наслідок - до блоку. Тому ми вирішили будь-що працювати із модераторами та відновити роботу вже існуючого проблемного акаунту. Так і сталося - наші зусилля не були марними і незабаром нам вдалося розблокувати акаунт клієнта. Але так як кошти вже були проплачені за налаштування Google Shopping - клієнт вирішив, що не хоче їх повертати, а бажає натомість масштабуватися на соцмережі.

Клієнт доплатив невелику суму за налаштування реклами у Facebook та Instagram, і ми приступили до робіт.

Ми налаштували кампанії на теплу та холодну аудиторію. І яке ж було щастя в клієнта, коли реклама почала давати свої перші плоди. Ось результати за перші 2,5 місяці роботи реклами:

951 $

вклали в рекламу

16 166 $

склав дохід з реклами

2,5 місяці

роботи реклами

105

продажів отримали

5, 8 %

рекламних витрат у виручці

При збільшенні вкладень у рекламу, зростає оборот інтернет-магазину. Завдяки штучному інтелекту Facebook реклама продовжує навчатися і ставати ще ефективнішою. А отже, в перспективі і частка рекламних витрат знижуватиметься.

Наш клієнт неймовірно задоволений результатом - і ця трохи неприємна спочатку історія обернулася для нього во благо. Наш кейс - приклад того, як успішно знаходити вихід із неприємних ситуацій, не звинувачуючи всіх навколо. Як наполегливо працювати та ухвалювати перспективні рішення.


Над проектом працював

Руслан

Head of Project

Детальніше про фахівця

Руслан - керівник відділу проджект-менеджерів. Руслан з Turboweb 3 роки. З нами він пройшов довгий шлях від менеджера з розвитку клієнтів - до керівника відділу. Руслан прийшов на позицію проджект-менеджера і навіть успішно пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань