Кейс інтернет-магазину контролю клімату | кейс Turboweb №145
8 508₴
вклали в рекламу
269 564₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Коли цей клієнт прийшов до нас - то сказав, що він постав перед вибором: або зачиняти магазин, або вийти на 50 000 гривень доходу в місяць.
Довго думав - купляти рекламу чи ні - і все ж таки придбав наші налаштування.
Зрештою отримав дохід, який перевищив його побажання щонайменше у 6 разів. Чи був власник магазину задоволений - здогадайтеся?)
Як нам вдалося досягти такого результату розповідає Евеліна - керівник
цього проєкту.
Над проектом працювала
Евеліна
Проект-менеджер
За майже два роки роботи в команді Евеліна налаштувала рекламні кампанії, які стали одними із найуспішніших кейсів. Девіз Евеліни у роботі: Результати реклами мають бути навіть кращими, ніж були очікування клієнта .
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань