Кейс інтернет-магазину контролю клімату | кейс Turboweb №145

8 508₴

вклали в рекламу

269 564₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Коли цей клієнт прийшов до нас - то сказав, що він постав перед вибором: або зачиняти магазин, або вийти на 50 000 гривень доходу в місяць.

Довго думав - купляти рекламу чи ні - і все ж таки придбав наші налаштування.

Зрештою отримав дохід, який перевищив його побажання щонайменше у 6 разів. Чи був власник магазину задоволений - здогадайтеся?)

Як нам вдалося досягти такого результату розповідає Евеліна - керівник
цього проєкту.


Над проектом працювала

Евеліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

За майже два роки роботи в команді Евеліна налаштувала рекламні кампанії, які стали одними із найуспішніших кейсів. Девіз Евеліни у роботі: Результати реклами мають бути навіть кращими, ніж були очікування клієнта .

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань