Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №139
1 828₴
вклали в рекламу
306 064₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Результат власника магазину меблів - вражає.
Google Shopping
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
1 828 грн
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
306 064 грн
отримали замовлення на суму
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
94
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
17 025 грн
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
688 375 грн
отримали замовлення на суму
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
250
продажів отримали
Як клієнт вийшов на такі результати, та що для цього зробили ми, а що заслуга клієнта - розповідає наша керівниця проєкту Катерина
До речі, у відео ми демонструємо всі скріншоти, аби ви могли побачити результат на власні очі.
Над проектом працювала
![](/media/images/43/00/43006e24787c0043cf46c05e65b249d5.jpg.57x57_q85_crop.jpg)
Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань