Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №162
3 204$
вклали в рекламу
55 128$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

А до якого типу підприємців належите ви?
Спілкуючись з тисячами власників магазинів, ми помітили, що існує 2 генерації підприємців.
Перший тип - амбітні, енергійні з позитивним мисленням, молоді душею. Такі підприємці завжди готові шукати нових нестандартних підходів, працювати і вчитися. Спробувати, помилитися, виправити і зробити краще.
І другий тип - часто незадоволені, намагаються скинути всю відповідальність на агенцію, вимагають 100% гарантій. На зауваження про доопрацювання свого сайту, розширення асортименту чи інші поради часто реагують: «Я вам заплатив і більш мене нічого не цікавить». Порадами спеціалістів нехтують, а коли отримують не такий результат, який очікували - звинувачують агенцію в непрофесійності чи шахрайстві.
Сьогодні хочемо розповісти про власника магазину меблів у стилі лофт. Він представник підприємців першого типу. Цей клієнт шукав різні шляхи реалізації свого магазину та товарів. І знайшов нас. Придбав налаштування товарної реклами у Facebook. Швидко й адекватно реагував на наші поради та доопрацьовував сайт, не розтягуючи процес на тижні чи місяці. Це дозволило керівниці проєкту Анастасії в найкоротші терміни запустити рекламну кампанію.
Саме товарна реклама у Facebook принесла клієнтові нечуваний результат. Круто, коли тобі 20 із хвостиком, а твій магазин робить мільйонний оборот в місяць. Скептики скажуть: «Не вірю». А активні та прогресивні власники бізнесу подумають: «Хочу і собі таку рекламу».
Аби не бути голослівними показуємо результи нашого клієнта в цифрах та публікуємо скріншот із всіма показниками: період 1 січня - 1 березня:

3 204 $
вклали в рекламу

55 128 $
склав дохыд з реклами

1 місяць
роботи реклами

654
продажів отримали

5.8 %
частка рекламних витрат

4,9 $
вартість конверсії
Як бачимо, з новим поколінням підприємців варто і треба рахуватися й навіть вчитися. Бо допоки деякі бувалі підприємці вимагають гарантій і 100 днів думають - молоді та повні енергії хлопці й дівчата заходять в їх нішу - успішно продають товари та отримують доходи.
Над проектом працювала
Анастасія
Проект-менеджер
Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань