Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №162

3 204$

вклали в рекламу

55 128$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

А до якого типу підприємців належите ви?

Спілкуючись з тисячами власників магазинів, ми помітили, що існує 2 генерації підприємців.

Перший тип - амбітні, енергійні з позитивним мисленням, молоді душею. Такі підприємці завжди готові шукати нових нестандартних підходів, працювати і вчитися. Спробувати, помилитися, виправити і зробити краще.

І другий тип - часто незадоволені, намагаються скинути всю відповідальність на агенцію, вимагають 100% гарантій. На зауваження про доопрацювання свого сайту, розширення асортименту чи інші поради часто реагують: «Я вам заплатив і більш мене нічого не цікавить». Порадами спеціалістів нехтують, а коли отримують не такий результат, який очікували - звинувачують агенцію в непрофесійності чи шахрайстві.

Сьогодні хочемо розповісти про власника магазину меблів у стилі лофт. Він представник підприємців першого типу. Цей клієнт шукав різні шляхи реалізації свого магазину та товарів. І знайшов нас. Придбав налаштування товарної реклами у Facebook. Швидко й адекватно реагував на наші поради та доопрацьовував сайт, не розтягуючи процес на тижні чи місяці. Це дозволило керівниці проєкту Анастасії в найкоротші терміни запустити рекламну кампанію. 

Саме товарна реклама у Facebook принесла клієнтові нечуваний результат. Круто, коли тобі 20 із хвостиком, а твій магазин робить мільйонний оборот в місяць. Скептики скажуть: «Не вірю». А активні та прогресивні власники бізнесу подумають: «Хочу і собі таку рекламу».

Аби не бути голослівними показуємо результи нашого клієнта в цифрах та публікуємо скріншот із всіма показниками: період 1 січня - 1 березня:

3 204 $

вклали в рекламу

55 128 $

склав дохыд з реклами

1 місяць

роботи реклами

654

продажів отримали

5.8 %

частка рекламних витрат

4,9 $

вартість конверсії

Як бачимо, з новим поколінням підприємців варто і треба рахуватися й навіть вчитися. Бо допоки деякі бувалі підприємці вимагають гарантій і 100 днів думають - молоді та повні енергії хлопці й дівчата заходять в їх нішу - успішно продають товари та отримують доходи.


Над проектом працювала

Анастасія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. Анастасія приєдналася до компанії 2 роки тому. З того часу вже налаштувала більше 350 успішних рекламних кампаній. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань