Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №178
7 460 135₴
вклали в рекламу
71 070 133₴
склав дохід з реклами
3 роки і 2 місяця
роботи реклами
71 045 949 грн - дохід магазину нашого клієнта за 3 роки співпраці і це лише замовлення через корзину. А ще такий самий або й більший об'єм продажів клієнт отримав із замовлень через телефон. То ж як власнику цього магазину вдалось досягти цих результатів - читайте в кейсі.
Коли почали співпрацювати: 28. 06. 2020 р.
Інструмент, який налаштували: Оптимізація до Google Shoping, а згодом - Google Shopping Performance Max
Результати за перший місяць роботи:
14 717 грн
вклали в рекламу
258 226 грн
склав дохід з реклами
265
продажів отримали
5,6 %
частка рекламних витрат
Результати за перші 6 місяців роботи реклами:
150 514 грн
вклали в рекламу
3 062 375 грн
склав дохід з реклами
2 300
продажів отримали
4, 9 %
частка рекламних витрат
Якщо порівняти попередні дані, то помітно, що за 6 місяців роботи середня частка витрат впала ще на 0,7 %.
А ось за увесь період 3 роки і 2 місяці - дохід із реклами сягнув - 71 070 133 грн:
І це лише приблизно половина від замовлень, які отримав клієнт - адже меблі - це ніша, в якій більше покупок іде саме через телефон.
І при цьому клієнт не заплатив жодної копійки за ведення реклами.
Як вам такі цифри? Пам`ятайте, що такі результаті можливі тільки у симбіозі наполегливої і кропіткої праці власника магазину та якісно налаштованих рекламних кампаній.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань