Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №178

7 460 135₴

вклали в рекламу

71 070 133₴

склав дохід з реклами

3 роки і 2 місяця

роботи реклами

71 045 949 грн - дохід магазину нашого клієнта за 3 роки співпраці і це лише замовлення через корзину. А ще такий самий або й більший об'єм продажів клієнт отримав із замовлень через телефон. То ж як власнику цього магазину вдалось досягти цих результатів - читайте в кейсі.

Коли почали співпрацювати: 28. 06. 2020 р.

Інструмент, який налаштували: Оптимізація до Google Shoping, а згодом - Google Shopping Performance Max

Результати за перший місяць роботи:

14 717 грн

вклали в рекламу

258 226 грн

склав дохід з реклами

 265

продажів отримали

5,6 %

частка рекламних витрат

Результати за перші 6 місяців роботи реклами:

150 514 грн

вклали в рекламу

3 062 375 грн

склав дохід з реклами

2 300

продажів отримали

4, 9 %

частка рекламних витрат

Якщо порівняти попередні дані, то помітно, що за 6 місяців роботи середня частка витрат впала ще на 0,7 %.

А ось за увесь період 3 роки і 2 місяці - дохід із реклами сягнув - 71 070 133 грн:

 

І це лише приблизно половина від замовлень, які отримав клієнт - адже меблі - це ніша, в якій більше покупок іде саме через телефон.

І при цьому клієнт не заплатив жодної копійки за ведення реклами.

Як вам такі цифри? Пам`ятайте, що такі результаті можливі тільки у симбіозі наполегливої і кропіткої праці власника магазину та якісно налаштованих рекламних кампаній.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань