Кейс інтернет-магазину меблів для саду, дому та офісу | кейс Turboweb №155
12 439₴
вклали в рекламу
249 100₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Існує декілька способів першої комунікації між рекламним агентством та клієнтом.
- Перший - коли власник інтернет-магазину перед укладанням угоди приходить до агентства на особисту зустріч. Тут потенційний клієнт бачить живих людей, які налаштовують рекламу, переконується, що його не обманюють і тоді купує послуги.
- Другий - коли власник магазину спілкується за допомогою відеозв’язку. Він хоче розуміти з ким він розмовляє, як виглядає та поводиться людина по ту сторону екрану. І в такий спосіб формує свою довіру та бажання придбати послуги.
- Третій - коли потенційний клієнт обирає телефонну розмову як спосіб комунікації. Якщо клієнт вже чув про агентство, то наймовірніше йому вистачить телефонної розмови, щоб дізнатися необхідні деталі та придбати налаштування.
А коли клієнт максимально довіряє агентству, то йому вистачає невеликої переписки в месенджері. Він вже знає успішні кейси компанії, прочитав чи побачив сотню позитивних відгуків. І готовий без зайвих розмов купити налаштування. Саме останній підхід свідчить про максимальну зацікавленість клієнта і неймовірний вияв довіри до компанії.
Такий підхід нещодавно застосував наш клієнт - власник магазину товарів для саду й дому та меблів для офісу. Він звернувся до нас з 2 проблемами.
Перша - нервовий процес налаштування реклами - його сайт був заблокований при спробі пройти модерацію.
І друга - мала кількість продажів.
Саме ці проблеми ми вирішували вже сотні разів. І цього разу всі складнощі із налаштуваннями реклами успішно взяла на себе керівниця цього проєкту Катерина.
А результати щодо збільшення продажів не змусили на себе чекати. І вже незабаром ми досягли ось таких показників (період 7 січня- 7 лютого):
12 439 грн
вклали в рекламу
249 100 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
88
продажів отримали
4,8 %
частка рекламних витрат
Тож у підсумку клієнт отримав те, що бажав - круті результати при помірному бюджеті. А також більше часу на роботу із постачальниками - замість нервів в процесі проходження модерації.
А ми отримали дещо цінніше за гроші - підтвердження того, що нам довіряють, і ми виправдовуємо цю довіру.
Над проектом працювала
Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань