Кейс інтернет-магазину морепродуктів | кейс Turboweb №154

6 810₴

вклали в рекламу

63 548₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

«Налаштовували щось "заумне", а ефекту ніякого» - так описав налаштування Google Shopping власник магазину морепродуктів, прийшовши до нас.

Цей магазин на ринку України більше 10. А власник вже спробував різні види реклами - від контекстної до таргетованої.

Отож настав час «доводити до розуму» рекламу у Google Shopping, яку йому до нас вже налаштовували. Аби зрозуміти проблему попередніх налаштувань наш менеджер розпочав із аудиту рекламного кабінету. А коли його переглянув - то зрозумів, чому ці налаштування не могли дати доброго результату в принципі.

Що ж було не так? Замість однієї справно налаштованої рекламної кампанії - у клієнта було декілька рекламних кампаній. При цьому у жодній не було налаштовано функції відслідковувань замовлень, збору аудиторій та динамічного ремаркетингу. Як результат - ці кампанії лише витрачали великі бюджети - а результату 0. А якщо бути точними - то 1 конверсія за місяць.

З таким провалом треба було щось робити. Тому власник, вислухавши нашу стратегію, довірив налаштування Google Shopping нам. Спочатку ми запустили звичайну торгову кампанію, а пізніше Google Shopping Performance Max - і ось яких результатів вдалося досягти вже за місяць після налаштувань (період 31 грудня - 31 січня):

 6 810 грн

вклали в рекламу

63 548 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

51

продажів отримали

10,7%

частка рекламних витрат

До речі, тут зафіксовані замовлення лише через кошик. А сам клієнт зазначив, що більшу частину покупок клієнти здійснюють саме через телефон.

Ця історія ще раз підтверджує, що треба ретельно підбирати того, кому збираєтесь довірити налаштування реклами. Бо можна десятками тисяч «зливати» бюджет на неефективні рекламні кампанії - втрачаючи час і клієнтів. А можна довірити рекламу тим, хто не лише ефективно її налаштує, але й навчить, як користуватися кабінетом і все, «заумне» стане простим та доступним.


Над проектом працював

Руслан

Head of Project

Детальніше про фахівця

Руслан - керівник відділу проджект-менеджерів. Руслан з Turboweb 3 роки. З нами він пройшов довгий шлях від менеджера з розвитку клієнтів - до керівника відділу. Руслан прийшов на позицію проджект-менеджера і навіть успішно пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань