Кейс інтернет-магазину наручних годинників та аксесуарів до них | кейс Turboweb №235

17 246₴

вклали в рекламу

268 662₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Цей клієнт вперше звернувся до нас ще в минулому житті, тоді коли, ми ще не знали, що таке повітряні тривоги, а найкрутішим інструментом був Smart Shopping.

Тоді, ми налаштували клієнту рекламу і він був задоволений результатами, і от знову звернувся до нас, 4 роки по тому, вже з бажанням абгрейдити Google Performance Max. Що ми власне і зробили, а ще доналаштували розширене відстеження конверсій, одним словом осучаснили рекламний інструмент у цього підприємця.

Ніша: наручні годинники та аксесуари до них.

Виконання робіт з налаштування наш спеціаліст завершив 24 грудня, а станом на 7 квітня - 7 травня маємо такі результати:

17 246 грн

вклали в рекламу

268 662 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

193

продажів отримали

 6,4%

рекламних витрат у виручці

Клієнт результатами задоволений, але цікаво ще й те, що ми не можемо відслідкувати кількість покупок через телефон - а таких продажів може бути від 15% до 30%.

Як бачимо, власник цього магазину прекрасно працював на наших інструментах без будь-яких абгрейдів цілі 4 роки і лише недавно знайшов час, щоб трохи оновити інструменти. Завдяки чому покращив попередні результати. А ще висловив вдячність за налаштування реклами і порадив нас декільком знайомим.


Над проектом працював

Максим

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Максим — проєкт-менеджер компанії TurboWeb. За фахом прикладний математик, тому завжди використовує аналітичний підхід у своїй роботі. Завдяки вмінню працювати з даними та будувати чіткі процеси, допомагає командам ефективно керувати проєктами та знаходити оптимальні рішення. Максим прагне не лише досягати високих результатів, а й робити співпрацю зрозумілою та комфортною для клієнтів.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань