Кейс інтернет-магазину німецького взуття | кейс Turboweb №205
1 066$
вклали в рекламу
10 665$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Цей клієнт звернувся до нас вперше у 2020 році. Він прийшов за рекомендацією колеги та одразу купив комплексне налаштування - рекламу у Google Shopping та Instagram і Facebook.
Через рік підприємець купив ще одне комплексне налаштування для свого магазину.
І ось на початку 2024 року клієнт звернувся до нас уже втретє для просування свого магазину взуття та придбавши, вже звично, рекламу і у Google Shopping, і у Instagram і Facebook. Сьогодні ми продемонструємо вам результати реклами саме у Instagram і Facebook.
В процесі роботи над налаштуваннями - наша спеціалістка Антоніна вказала власнику магазину на правки, які необхідно зробити, аби пройти модерацію. Зокрема - усунення мішанини мов, заповнення необхідних розділів, як от "Про нас" та"Оплата і доставлення".
Коли всі необхідні правки було виконано, Антоніна запустила рекламні кампанії - і ось які результати ми маємо на четвертий місяць роботи кампанії:
1066 $
вклали в рекламу
10 665 $
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
142
продажів отримали
9,9 %
рекламних витрат у виручці
Як бачимо, результати в клієнта нівроку. Цьому сприяло декілька факторів - гарний асортимент, адекватні ціни, добре налаштована реклама та комплексний підхід у налаштуванні реклами.
Якби підприємець налаштував лише Google Shopping - то й отримав би лиш тих користувачів, які спеціально шукали німецьке взуття в Google, натомість реклама в Instagram і Facebook сама знайшла тих користувачів, які саме німецьке взуття не шукали - але в підсумку - купили.
Над проектом працювала
Антоніна
Проект-менеджер
Антоніна - керівниця проєктів у TurboWeb. До компанії долучилася навесні 2023 року. Тоня має юридичну освіту, але в один момент вирішила змінити життя на 180 і спробувати себе в маркетингу, і в неї це гарно вийшло.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань