Кейс інтернет-магазину одягу | кейс Turboweb №180

6 112₴

вклали в рекламу

178 550₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Ця історія про те, як власниця агенції з таргетованої реклами прийшла до нас налаштовувати рекламу Google Shopping для свого магазину одягу. Інтригує, чи не так?

Наша клієнтка й водночас власниця агенції - людина, яка постійно перебуває в середовищі, де працюють з рекламою. Тому вона вирішила самостійно налаштувати Google Shopping для свого магазину. Але спроба виявилася невдалою, а налаштування неефективними. До того ж почалось оновлення Google Analytics 4, які необхідно було правильно налаштувати, а як це зробити не було розуміння.

Крім того магазин ніяк не міг пройти модерацію - отож ці три проблеми змусили власницю шукати агентство, яке зможе їх вирішити. За порадою своїх знайомих підприємиця звернулася саме до нас.

Ми зробили всі налаштування з нуля, встановили та налаштували Google Analytics 4 та успішно пройшли модерацію. А за декілька тижнів вже побачили перші результати звичайної торгової кампанії Google Shopping:

 5 299 грн

вклали в рекламу

 43 030 грн

дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

30

продажів отримали

12,3 %

частка рекламних витрат

Коли звичайна торгова кампанія зібрала достатньо даних ми запустили Performance Max і ось, які результати ми отримали за місяць роботи цієї кампанії:

 6 112 грн

вклали в рекламу

178 550 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

135

продажів отримали

3,4 %

частка рекламних витрат

Опубліковані показники демонструють, що ефективність реклами зросла у 4 рази. Тоді як рекламні кампанії лише починають набирати обертів.

Приклад нашої клієнтки демонструє, що навіть якщо хтось професіонал в одному виді реклами - це не дає гарантій успішного налаштування інших інструментів. Тому варто одразу звертатися до агентств, що спеціалізуються на конкретному рекламному інструменті, аби не витрачати дарма власні час та зусилля.


Над проектом працював

Руслан

Head of Project

Детальніше про фахівця

Руслан - керівник відділу проджект-менеджерів. Руслан з Turboweb 3 роки. З нами він пройшов довгий шлях від менеджера з розвитку клієнтів - до керівника відділу. Руслан прийшов на позицію проджект-менеджера і навіть успішно пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань