Кейс інтернет-магазину одягу для дому: піжами, костюми, халати | кейс Turboweb №224
10 311₴
вклали в рекламу
174 064₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Власниця цього магазину повернулася по наші налаштування вже вдруге. А наші менеджери, що співпрацювали з нею сказали: приємна у спілкуванні людна, та ще й справді вміє вести бізнес.
Ця підприємиця вже співпрацювала з нами та отримала добрий результат. Ніша її магазину - домашній одяг: піжами, халати, а також текстиль для сну.
В клієнтки з нами видобувалися дуже довірливі стосунки, до слова, вона навіть просила в нас поради, щодо вибору платформи для свого магазину. Зрештою зупинила свій вибір на Хорошоп.
Клієнтка прийшла напочатку листопада, із завданням зробити все у пришвидшеному темпі, оскільки її сезон починається в грудні - а отже в нас було на все про все 3 тижні.
То ж нам довелося напружено попрацювати, щоб в сезон підприємиця ввійшла вже з оптимізованою рекламою.
Що ми і зробили. На другий місяць роботи реклами маємо ось такі результати з 13 грудня 2024 - по 13 січня 2025:
10 311,40 грн
вклали в рекламу
174 064 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
140
продажів отримали
5,9%
рекламних витрат у виручці
Отак, наша клієнтка завдяки своїй рішучості, працьовитості та вмінню ухвалювати перспективні рішення отримала добрі результати та встигла застрибнути в останній вагон свого сезону.
Над проектом працювала
Марія
Консультант
Марія - більше року у Turboweb. Марія прийшла до Turbowebна посаду працівника технічної підтримки, але за рік дуже зросла в своїх навичках та експертизі та тепер повноцінно налаштовує рекламу з 0.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань