Кейс інтернет-магазину одягу для дому: піжами, костюми, халати | кейс Turboweb №224

10 311₴

вклали в рекламу

174 064₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Власниця цього магазину повернулася по наші налаштування вже вдруге. А наші менеджери, що співпрацювали з нею сказали: приємна у спілкуванні людна, та ще й справді вміє вести бізнес.

Ця підприємиця вже співпрацювала з нами та отримала добрий результат. Ніша її магазину - домашній одяг: піжами, халати, а також текстиль для сну.

В клієнтки з нами видобувалися дуже довірливі стосунки, до слова, вона навіть просила в нас поради, щодо вибору платформи для свого магазину. Зрештою зупинила свій вибір на Хорошоп.

Клієнтка прийшла напочатку листопада, із завданням зробити все у пришвидшеному темпі, оскільки її сезон починається в грудні - а отже в нас було на все про все 3 тижні.

То ж нам довелося напружено попрацювати, щоб в сезон підприємиця ввійшла вже з оптимізованою рекламою.

Що ми і зробили. На другий місяць роботи реклами маємо ось такі результати з 13 грудня 2024 - по 13 січня 2025:


10 311,40 грн

вклали в рекламу

174 064 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

140

продажів отримали

5,9%

рекламних витрат у виручці

Отак, наша клієнтка завдяки своїй рішучості, працьовитості та вмінню ухвалювати перспективні рішення отримала добрі результати та встигла застрибнути в останній вагон свого сезону.

Над проектом працювала

Марія

Консультант

Детальніше про фахівця

Марія - більше року у Turboweb. Марія прийшла до Turbowebна посаду працівника технічної підтримки, але за рік дуже зросла в своїх навичках та експертизі та тепер повноцінно налаштовує рекламу з 0.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань