Кейс інтернет-магазину побутової хімії | кейс Turboweb №208

13 211₴

вклали в рекламу

227 693₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Якщо ви коли-небудь думали, що нішу побутової хімії здебільшого покривають такі велетні як Єва, Аврора, Простор та інші - ви мали рацію.

Але якщо були впевнені, що в цю нішу неможливо ввійти через цих гігантів - то помилялися. Нещодавно до нас прийшла клієнтка, що продає побутову хімію та все для підтримання чистоти дому. Рекламу вона налаштовувала вперше на новий сайт та щойно створений акаунт.

Ось, які результати підприємиця отримала від реклами вже впродовж перших двох тижнів роботи реклами:

5 771 грн

вклали в рекламу

100 781 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

185

продажів отримали

А вже за місяць роботи реклами ми побачили такі результати:

13 211 грн

вклали в рекламу

227 693 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

470

продажів отримали

То ж якщо вас бентежить, що якась ніша вже кимось зайнята, заповнена, а ви завжди хотіли працювати лише в ній - то хай історія цієї клієнтки буде прикладом того, що все в цьому житті можливо.


Над проектом працювала

Антоніна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Антоніна - керівниця проєктів у TurboWeb. До компанії долучилася навесні 2023 року. Тоня має юридичну освіту, але в один момент вирішила змінити життя на 180 і спробувати себе в маркетингу, і в неї це гарно вийшло.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань