Кейс інтернет-магазину побутової техніки | кейс Turboweb №197

9 935₴

вклали в рекламу

231 965₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Власнику цього магазину набридло платити підрядникам за ведення реклами, в яку він вкладав 9 000 грн - а отримував продажів на 15 000 -19 000 грн.

У вересні 2023 року до нас звернувся власник магазину техніки із запитом збільшити продажі та налаштувати рекламу так, аби «заробіток перевищував вкладення». Повертаючись до першого речення таке прохання власника - цілком закономірне.

Вже в середині жовтня підприємець магазину купив наші налаштування та ми взялися до роботи.

Створили всі необхідні кабінети та відправили сайт на модерацію - сайт пройшов модерацію. Проте радість тривала недовго, за деякий час Merchant Center заблокували.

Ми отримали консультацію їх підтримки, клієнт зробив необхідні правки та незабаром знову відправили сайт на модерацію. Ми отримали розблокування запустили рекламу. Через тиждень клієнту прилетів третій блок.

І тут вже було зрозуміло - треба створювати нові кабінети. Коли ми створили нові кабінети та відправили сайт клієнта на модерацію - нарешті нам всім посміхнулася удача і реклама почала працювати.

Спочатку власник магазину отримав непогані показники в результаті роботи звичайної торгової кампанії, а згодом була запущена - а ось на які цифри ми вийшли після запуску Google Shopping Performance Max і ось, які результати дала ця кампанія за місяць роботи:

9 935 грн

вклали в рекламу

231 965 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

4,2 %

рекламних витрат у виручці

Зауважте, що ці результати власник магазину отримав після півтора місяця після роботи Performance Max. Тобто кампанія ще в процесі навчання та оптимізації.

Але найголовніше те, що після декількох блокувань Merchant Center - клієнт не зневірився, не почав нарікати на нас та на долю. Він наполегливо працював, робив правки, і був твердо переконаний, що його магазин таки пройде ці випробування. І все сталося так, як і бажав підприємець - завзята та сумлінна праця воздалася.


Над проектом працювала

Анастасія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. Анастасія приєдналася до компанії 2 роки тому. З того часу вже налаштувала більше 350 успішних рекламних кампаній. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань