Кейс інтернет-магазину побутової техніки та електроніки | кейс Turboweb №229
11 906₴
вклали в рекламу
351 821₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Власник цього магазину мав власний склад, постачав товар деяким дропшиперам і навіть пробував продавати у роздріб.
Кругленьку суму платив маркетплейсам, але не отримував бажаного результату - тому звернувся до нас.
Ніша: електроніка та техніка.
Магазин у клієнта дуже молодий, але вже після запуску першої рекламної отримав гарні результати, ми взяли для аналізу період 1 лютого - 1 березня 2025 рік:


11 906 грн
вклали в рекламу

351 821 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

52
продажів отримали

3,4%
рекламних витрат у виручці
Як бачимо, вже в перші місяці роботи клієнт отримав дуже перспективні результати, хоч рекламна кампанія ще оптимізується. Також, зверніть увагу, що тут зафіксовані лише продажі через кошик - і немає суми продажів із дзвінків. Декілька наших клієнтів, що мають таку саму нішу, як цей клієнт, зазначали, що на їх товар припадає від 15% - до 30% дзвінків від загальної кількості продажів.
До речі, власник цього бізнесу придбав у нас Бізнес пакет, що забезпечує йому відсутність тривоги, чи все гаразд з рекламою. Адже цей пакет включає пів року Турботи, що дає можливість власникам бізсів повністю зануритися у бізнес-процеси і довірити на цей час свої рекламні кампанії нам.
Над проектом працював

Артем
Проект-менеджер
Артем - керівник проєктів у TurboWeb. Артем пройшов цікавий професійний шлях від землевпорядника, через тестувальника ПО до спеціаліста з налаштування реклами. Різноманітність досвіду дозволяє Артему знаходити нестандартні рішення для кожного проєкту.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань