Кейс інтернет-магазину побутової техніки та електроніки | кейс Turboweb №229

11 906₴

вклали в рекламу

351 821₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Власник цього магазину мав власний склад, постачав товар деяким дропшиперам і навіть пробував продавати у роздріб.
Кругленьку суму платив маркетплейсам, але не отримував бажаного результату - тому звернувся до нас.

Ніша: електроніка та техніка.

Магазин у клієнта дуже молодий, але вже після запуску першої рекламної отримав гарні результати, ми взяли для аналізу період 1 лютого - 1 березня 2025 рік: 

11 906 грн

вклали в рекламу

351 821 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

52

продажів отримали

3,4%

рекламних витрат у виручці

Як бачимо, вже в перші місяці роботи клієнт отримав дуже перспективні результати, хоч рекламна кампанія ще оптимізується. Також, зверніть увагу, що тут зафіксовані лише продажі через кошик - і немає суми продажів із дзвінків. Декілька наших клієнтів, що мають таку саму нішу, як цей клієнт, зазначали, що на їх товар припадає від 15% - до 30% дзвінків від загальної кількості продажів.

До речі, власник цього бізнесу придбав у нас Бізнес пакет, що забезпечує йому відсутність тривоги, чи все гаразд з рекламою. Адже цей пакет включає пів року Турботи, що дає можливість власникам бізсів повністю зануритися у бізнес-процеси і довірити на цей час свої рекламні кампанії нам.


Над проектом працював

Артем

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Артем - керівник проєктів у TurboWeb. Артем пройшов цікавий професійний шлях від землевпорядника, через тестувальника ПО до спеціаліста з налаштування реклами. Різноманітність досвіду дозволяє Артему знаходити нестандартні рішення для кожного проєкту.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань