Кейс інтернет-магазину побутової техніки | кейс Turboweb №182
23 659₴
вклали в рекламу
553 048₴
склав дохід з реклами
2 місяця
роботи реклами
Наш клієнт - власник магазину, що спеціалізується на продажах побутової техніки, товарів для дому, іграшок, аксесуарів для активного відпочинку та ін. Підприємець вже мав 2 магазини: а рекламу для них налаштовував підрядник, якому наш клієнт заплатив за налаштування реклами на початку співпраці - та сплачував щомісячний % від продажів - за ведення.
Нещодавно підприємець дізнався, що в деяких агентствах бізнес-модель працює за правилом - якнайдовше утримувати клієнта та щомісячно отримувати свій %. Отож вирішив проекспериментувати - заплатити за одноразове налаштування реклами, а зекономлені гроші вкладати в розвиток свого магазину.
Знайшовши нас, клієнт довірив свій магазин нашій команді та з цікавістю очікував на підсумки співпраці.
Як результати отримав власник магазину та чи вдався його експеримент - дивіться та аналізуйте самі в нашому відео від керівниці цього проєкту Анастасії
Над проектом працювала
Анастасія
Проект-менеджер
Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань