Кейс інтернет-магазину побутової техніки | кейс Turboweb №182

23 659₴

вклали в рекламу

553 048₴

склав дохід з реклами

2 місяця

роботи реклами

Наш клієнт - власник магазину, що спеціалізується на продажах побутової техніки, товарів для дому, іграшок, аксесуарів для активного відпочинку та ін. Підприємець вже мав 2 магазини: а рекламу для них налаштовував підрядник, якому наш клієнт заплатив за налаштування реклами на початку співпраці - та сплачував щомісячний % від продажів - за ведення.
 
Нещодавно підприємець дізнався, що в деяких агентствах бізнес-модель працює за правилом - якнайдовше утримувати клієнта та щомісячно отримувати свій %. Отож вирішив проекспериментувати - заплатити за одноразове налаштування реклами, а зекономлені гроші вкладати в розвиток свого магазину.
 
Знайшовши нас, клієнт довірив свій магазин нашій команді та з цікавістю очікував на підсумки співпраці.
Як результати отримав власник магазину та чи вдався його експеримент - дивіться та аналізуйте самі в нашому відео від керівниці цього проєкту Анастасії

Над проектом працювала

Анастасія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. Анастасія приєдналася до компанії 2 роки тому. З того часу вже налаштувала більше 350 успішних рекламних кампаній. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань