Кейс інтернет-магазину подарункових наборів біжутерії з листівками | кейс Turboweb №186

9 679₴

вклали в рекламу

143 155₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Ця історія про те, як один наш клієнт вирішив створити новий магазин заради експерименту. І сам здивувався від того - наскільки вдалим видався експеримент.

Наша взаємодія із цим клієнтом - власником магазину ювелірних подарункових боксів почалася з того, що він прийшов із запитом зробити аудит реклами на свій магазин на пром юа. Його не дуже задовольняв результат і клієнт хотів знати “а чи можна краще”?

Ми зробили аудит сайту та рекламних налаштувань й впевнено відповіли, що можна. Клієнт вислухав наші поради та зник на декілька днів. А повернувшись сказав, що хай старий магазин працює, як є. А він вирішив створити новий магазин заради експерименту. І хоче, щоб ми налаштувати рекламу саме на новий магазин.

Отож клієнт створив магазин на платформі Shop-Express та прийшов до нас зі словами: «Я вам довіряю, якщо з’явиться видимий результат - буде супер».

Так як ніша подарункові бокси - нетипова - ми порадили клієнту розпочати із реклами у соцмережах. Адже саме реклама у соцмережах чудово працює в нішах, які є емоційними та ексцентричними, яким і були товари нашого клієнта. Однак підприємець вирішив спочатку налаштувати Google Shopping.

Отож ми приступили до налаштувань Google Shopping на новостворений магазин. Спочатку запустили звичайну торгову кампанію - і вже в перші 2 тижні відзначили перспективу гарних результатів.

А далі було ще цікавіше. Після того, як звичайна торгова кампанія зібрала дані, ми запустили Google Shopping Performance Max і ось які результати ми отримали в перший місяць роботи кампанії:

9 679 грн

вклали в рекламу

143 155 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

156

продажів отримали

6,7 %

рекламних витрат у виручці

Як бачимо - клієнт не побоявся експерименту. Ризикнув, налаштував рекламу на новий магазин і отримав круті результати. І це лише початок - адже ніша клієнта чудово підходить для масштабування у соцмережах. І ми впевнені, що коли підприємець нарешті наважиться на налаштування товарної реклами в Фб та Інстаграм - ми знову напишемо, а ви знову прочитаєте ще один успішний кейс про магазин цього клієнта.

Это сказочка со счастливым концом. Реклама работает и приносит заказы, бизнес процветает, клиент счастлив


Над проектом працював

Руслан

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Руслан - керівник відділу проджект-менеджерів. Руслан з Turboweb 3 роки. З нами він пройшов довгий шлях від менеджера з розвитку клієнтів - до керівника відділу. Руслан прийшов на позицію проджект-менеджера і навіть успішно пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань