Кейс інтернет-магазину покриття для підлоги | кейс Turboweb №134
1 874₴
вклали в рекламу
256 406₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Коли інтернет-магазин ще на стадії створення, а переговори щодо реклами вже ведуться. Що з цього може вийти? Розповідаємо!
Наш клієнт, власник інтернет-магазину, де можна придбати найрізноманітніші покриття для підлоги - ламінат і паркетну дошку, вінилову підлогу чи терасну дошку, паркетну хімію, а також різноманітні аксесуари.
Коли до нас звернулися щодо реклами - самого інтернет-магазину ще не було. Сайт був на стадії розробки. І ось сайт запустили, а разом із запуском сайту - стартувала і рекламна кампанія.
За перший місяць роботи аналітика показала, що реклама працює ефективно. Продажі йшли добре. І це при тому, що магазин був новеньким на ринку і не мав жодних іміджевих переваг.
Ось які дані ми отримали за 19.12. 2021 -19.01.2022
5 298 грн
вклали в рекламу
57 905 грн
отримали замовлення на суму
1 місяць
роботи реклами
9,15 %
частка рекламних витрат
Цікаво, що ця ніша передбачає великий % купівлі телефоном та у торговій точці. Тобто результати на скріншоті - це лише частина того доходу, який отримав клієнт.
Такі результати приємно здивували нашого клієнта. Адже він навіть не уявляв, що вже в перший місяць роботи магазину можна здійснювати продажі та ще й масштабні.
А ось свіжі показники розумної торгової кампанії (Smart Google Shopping) вже за липень - 2022р.
1 874 грн
вклали в рекламу
256 406 грн
отримали замовлення на суму
1 місяць
роботи реклами
65
кількість конверсій
0,7 %
частка рекламних витрат
Тобто частка рекламних витрат зменшилася аж у 13 разів, а дохід тим часом зріс.
Цей випадок показує, як інтернет-магазин з нуля може досягти крутих результатів.
Звідси висновок: навіть коли ваш сайт ще на стадії розробки - вже в цей момент варто вести переговори про налаштування реклами.
Досвід показує, що запуск магазину і реклами одночасно - раціональний підхід. Допоки магазин без реклами "простоює", магазин з рекламою вже приносить дохід.
Над проектом працювала
Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань