Кейс інтернет-магазину покриття для підлоги | кейс Turboweb №134

1 874₴

вклали в рекламу

256 406₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Коли інтернет-магазин ще на стадії створення, а переговори щодо реклами вже ведуться. Що з цього може вийти? Розповідаємо!

Наш клієнт, власник інтернет-магазину, де можна придбати найрізноманітніші покриття для підлоги - ламінат і паркетну дошку, вінилову підлогу чи терасну дошку, паркетну хімію, а також різноманітні аксесуари.

Коли до нас звернулися щодо реклами - самого інтернет-магазину ще не було. Сайт був на стадії розробки. І ось сайт запустили, а разом із запуском сайту - стартувала і рекламна кампанія.

За перший місяць роботи аналітика показала, що реклама працює ефективно. Продажі йшли добре. І це при тому, що магазин був новеньким на ринку і не мав жодних іміджевих переваг.

Ось які дані ми отримали за 19.12. 2021 -19.01.2022

 5 298 грн

вклали в рекламу

57 905 грн

отримали замовлення на суму

1 місяць

роботи реклами

9,15 %

частка рекламних витрат

Цікаво, що ця ніша передбачає великий % купівлі телефоном та у торговій точці. Тобто результати на скріншоті - це лише частина того доходу, який отримав клієнт.

Такі результати приємно здивували нашого клієнта. Адже він навіть не уявляв, що вже в перший місяць роботи магазину можна здійснювати продажі та ще й масштабні.

А ось свіжі показники розумної торгової кампанії (Smart Google Shopping) вже за липень - 2022р.

1 874 грн

вклали в рекламу

 256 406 грн

отримали замовлення на суму

1 місяць

роботи реклами

65

кількість конверсій

0,7 %

частка рекламних витрат

Тобто частка рекламних витрат зменшилася аж у 13 разів, а дохід тим часом зріс.

Цей випадок показує, як інтернет-магазин з нуля може досягти крутих результатів.

Звідси висновок: навіть коли ваш сайт ще на стадії розробки - вже в цей момент варто вести переговори про налаштування реклами.

Досвід показує, що запуск магазину і реклами одночасно - раціональний підхід. Допоки магазин без реклами "простоює", магазин з рекламою вже приносить дохід.


Над проектом працювала

Катя

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань