Кейс інтернет-магазину посуду для ресторанів, закладів громадського харчування | кейс Turboweb №218

15 693₴

вклали в рекламу

188 041₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Ця клієнтка прийшла до нас від фрілансера, який місяць “колупався” у її сайті і нічого не зробив. Далі чекати вона вже не могла.

Ніша: Посуд для ресторанів та закладів громадського харчування.

Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping: звичайна торгова кампанія, а згодом - Google Shopping Performance Max;

Коли запустили рекламну кампанію: 05.08.2024 року.

Які результати отримали впродовж періоду 13 вересня -13 жовтня:

15 693 грн

вклали в рекламу

188 041 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

179

продажів отримали

7,1%

рекламних витрат у виручці

Отож якщо ви чекаєте по місяцеві чи два або й більше на роботу фрілансера, який вас годує “завтриками” - варто задуматися, як довго ви можете чекати і наскільки швидко вашу проблему можуть вирішити інші підрядники. 

То ж уважно читайте цей кейс та вчіться на чужих помилках - не на своїх.


Над проектом працював

Артем

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Артем - керівник проєктів у TurboWeb. Артем пройшов цікавий професійний шлях від землевпорядника, через тестувальника ПО до спеціаліста з налаштування реклами. Різноманітність досвіду дозволяє Артему знаходити нестандартні рішення для кожного проєкту.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань