Кейс інтернет-магазину посуду для ресторанів, закладів громадського харчування | кейс Turboweb №218
15 693₴
вклали в рекламу
188 041₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Ця клієнтка прийшла до нас від фрілансера, який місяць “колупався” у її сайті і нічого не зробив. Далі чекати вона вже не могла.
Ніша: Посуд для ресторанів та закладів громадського харчування.
Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping: звичайна торгова кампанія, а згодом - Google Shopping Performance Max;
Коли запустили рекламну кампанію: 05.08.2024 року.
Які результати отримали впродовж періоду 13 вересня -13 жовтня:
15 693 грн
вклали в рекламу
188 041 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
179
продажів отримали
7,1%
рекламних витрат у виручці
Отож якщо ви чекаєте по місяцеві чи два або й більше на роботу фрілансера, який вас годує “завтриками” - варто задуматися, як довго ви можете чекати і наскільки швидко вашу проблему можуть вирішити інші підрядники.
То ж уважно читайте цей кейс та вчіться на чужих помилках - не на своїх.
Над проектом працював
Артем
Проект-менеджер
Артем - керівник проєктів у TurboWeb. Артем пройшов цікавий професійний шлях від землевпорядника, через тестувальника ПО до спеціаліста з налаштування реклами. Різноманітність досвіду дозволяє Артему знаходити нестандартні рішення для кожного проєкту.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань