Кейс інтернет-магазину посуду | кейс Turboweb №177

25 215₴

вклали в рекламу

255 042₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Ця історія про те, як довірливі підприємці - потрапляють «на гачок» до непрофесійних агентств і замість заробітку - отримують нерви й збитки.

Ця клієнтка звернулася до Turboweb 31 жовтня 2022 року - в неї був доволі симпатичний магазинчик посуду для дітей та дорослих

Власниця магазину хотіла зробити аудит своєї реклами - а для цього нам потрібні були доступи до її рекламного кабінету.

Клієнтка попросила доступи, але рекламне агентство відмовилося їх надавати. При цьому клієнтка щомісячно платила комісію за «ведення» та вкладала гроші в рекламу. В один момент власниця магазину опинилася в пастці. Замовлення зменшилися в декілька разів.

Підрядники казали, що основне джерело трафіку - налаштований ними Google Shopping працює справно. То ж треба було шукати вихід. І власниця магазину почала шукати спеціалістів, яки б взялися за цю ситуацію.

Клієнтка хотіла збільшити продажі та елементарно знати і розуміти, як і куди витрачається її рекламний бюджет.

Ми з 0 налаштували клієнтці Google Shopping, пояснили, як працює реклама та як користуватися рекламним кабінетом. І вже в перший тиждень після запуску реклами - магазин клієнтки вийшов на частку рекламних витрат - 10 %.

Ось, яких результатів ми досягли:

25 215 грн

вклали в рекламу

255 042 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

218

продажів отримали

9 %

рекламних витрат у виручці

Власниця магазину була в захваті - і за деякий час вирішила налаштувати ще й рекламу у Facebook та Instagram. Але це вже зовсім інша історія успіху.

Впізнали себе в цьому кейсі? Негайно припиняйте співпрацю із такими агентствами.

Пам’ятайте, що ви повинні володіти доступами до свого рекламного кабінету. Якщо рекламне агентство не пояснює, чому ваші результати погіршились - ви зможете проконсультуватися з іншими спеціалістами та знайти проблему. І зрештою довірити магазин тим людям, які запропонують сприятливу стратегію саме для вашого бізнесу.

Над проектом працював

Руслан

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Руслан - керівник відділу проджект-менеджерів. Руслан з Turboweb майже 3 роки. З нами він пройшов довгий шлях від менеджера з розвитку клієнтів - до керівника відділу. Руслан прийшов на позицію проджект-менеджера і навіть успішно пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань