Кейс інтернет-магазину посуду | кейс Turboweb №177
25 215₴
вклали в рекламу
255 042₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Ця історія про те, як довірливі підприємці - потрапляють «на гачок» до непрофесійних агентств і замість заробітку - отримують нерви й збитки.
Ця клієнтка звернулася до Turboweb 31 жовтня 2022 року - в неї був доволі симпатичний магазинчик посуду для дітей та дорослих
Власниця магазину хотіла зробити аудит своєї реклами - а для цього нам потрібні були доступи до її рекламного кабінету.
Клієнтка попросила доступи, але рекламне агентство відмовилося їх надавати. При цьому клієнтка щомісячно платила комісію за «ведення» та вкладала гроші в рекламу. В один момент власниця магазину опинилася в пастці. Замовлення зменшилися в декілька разів.
Підрядники казали, що основне джерело трафіку - налаштований ними Google Shopping працює справно. То ж треба було шукати вихід. І власниця магазину почала шукати спеціалістів, яки б взялися за цю ситуацію.
Клієнтка хотіла збільшити продажі та елементарно знати і розуміти, як і куди витрачається її рекламний бюджет.
Ми з 0 налаштували клієнтці Google Shopping, пояснили, як працює реклама та як користуватися рекламним кабінетом. І вже в перший тиждень після запуску реклами - магазин клієнтки вийшов на частку рекламних витрат - 10 %.
Ось, яких результатів ми досягли:

25 215 грн
вклали в рекламу

255 042 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

218
продажів отримали

9 %
рекламних витрат у виручці
Власниця магазину була в захваті - і за деякий час вирішила налаштувати ще й рекламу у Facebook та Instagram. Але це вже зовсім інша історія успіху.
Впізнали себе в цьому кейсі? Негайно припиняйте співпрацю із такими агентствами.
Пам’ятайте, що ви повинні володіти доступами до свого рекламного кабінету. Якщо рекламне агентство не пояснює, чому ваші результати погіршились - ви зможете проконсультуватися з іншими спеціалістами та знайти проблему. І зрештою довірити магазин тим людям, які запропонують сприятливу стратегію саме для вашого бізнесу.
Над проектом працював

Руслан
Проект-менеджер
Руслан - проджект-менеджер, який з Turboweb вже більше 2 років. Руслан приходив у компанію на позицію проджекта і навіть пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів - де успішно працював з клієнтами та використовував свої знання проджекта. Нещодавно Руслан повернувся в близьку для нього стихію - діяльність проджект-менеджера.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань