Кейс інтернет-магазину продуктів харчування для здорового способу життя | кейс Turboweb №231
11 358₴
вклали в рекламу
171 734₴
склав дохід з реклами
1.5 місяці
роботи реклами

Перед тим як почати з нами співпрацю цей клієнт витрачав на рекламу 31 960 грн, а продавав на 14 615 грн.
Відповідно ЧРВ була - шалені 218,68%:
Ніша: продукти для здорового харчування.
Власник цього магазину прийшов до нас з тим, що витрачав на рекламу вдвічі більшу суму, аніж отримував від продажів.
Причинами такої неефективної збиткової реклами були:
- відсутність налаштованих Розширених конверсій;
- некоректне налаштувань подій, а саме - “Покупки”;
- У Google Merchant Center було ввімкнене автоматичне оновлення товарів, які були відсутні в основному фіді - цей нюанс може призвести до блокування Google Merchant Center.
Отож ми взялися виправляти все, що працювало некоректно та доналаштовувати, те, чого не було.
Була створена звичайна торгова кампанія, а згодом Google Performance Max. Вже за півтори місяця роботи ми отримали такі результати:

11 358 грн
вклали в рекламу

171 734 грн
склав дохід з реклами

1.5 місяці
роботи реклами

6,6%
рекламних витрат у виручці
Якщо ваші кампанії працюють неефективно, і ви не розумієте чому - спробуйте не чекати 100 тисяч років, а хоча б отримати безкоштовні консультації чи аудити у декількох агентств. Порівнявши підходи яких зможете обрати того, хто проявив себе найкраще.
Якщо хочеш дізнатися, чому твоя реклама не приносить тобі результати - пиши нам, ми зробимо безкоштовний аудит та надамо перелік доопрацювань, які необхідно зробити для зростання ефективності роботи кампанії.
Над проектом працювала
Анастасія
Проект-менеджер
Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань