Кейс інтернет-магазину продуктів харчування для здорового способу життя | кейс Turboweb №231

11 358₴

вклали в рекламу

171 734₴

склав дохід з реклами

1.5 місяці

роботи реклами

Перед тим як почати з нами співпрацю цей клієнт витрачав на рекламу 31 960 грн, а продавав на 14 615 грн.

Відповідно ЧРВ була - шалені 218,68%:

Ніша: продукти для здорового харчування.

Власник цього магазину прийшов до нас з тим, що витрачав на рекламу вдвічі більшу суму, аніж отримував від продажів.

Причинами такої неефективної збиткової реклами були:

  • відсутність налаштованих Розширених конверсій;
  • некоректне налаштувань подій, а саме - “Покупки”;
  • У Google Merchant Center було ввімкнене автоматичне оновлення товарів, які були відсутні в основному фіді - цей нюанс може призвести до блокування Google Merchant Center.

Отож ми взялися виправляти все, що працювало некоректно та доналаштовувати, те, чого не було.

Була створена звичайна торгова кампанія, а згодом Google Performance Max. Вже за півтори місяця роботи ми отримали такі результати:

11 358 грн

вклали в рекламу

171 734 грн

склав дохід з реклами

1.5 місяці

роботи реклами

6,6%

рекламних витрат у виручці

Якщо ваші кампанії працюють неефективно, і ви не розумієте чому - спробуйте не чекати 100 тисяч років, а хоча б отримати безкоштовні консультації чи аудити у декількох агентств. Порівнявши підходи яких зможете обрати того, хто проявив себе найкраще.

Якщо хочеш дізнатися, чому твоя реклама не приносить тобі результати - пиши нам, ми зробимо безкоштовний аудит та надамо перелік доопрацювань, які необхідно зробити для зростання ефективності роботи кампанії.


Над проектом працювала

Анастасія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань