Кейс інтернет-магазину професійного одягу та взуття | кейс Turboweb №183
6 275₴
вклали в рекламу
129 513₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Власник цього магазину намагався самостійно налаштувати рекламу декілька разів - але жодного разу так і не зміг пройти модерацію.
Час йшов, а продажів не було. Тож треба було негайно щось вирішувати. Ми взялися за цю нелегку роботу. Саме тоді масово блокували магазини на платформі prom.ua - то ж магазин клієнта, на жаль, потрипив у те число.
Ми запропнували клієнту за оплачені кошти налаштувати рекламу на інший магазин. Виявилося, що підприємець мав магазин на Хорошоп і наша пропозиція стала чудовим приводом доопрацювати саме сайт на Хорошопі.
Отож клієнт підготував магазин і ми запустили на нього рекламу. А незабаром таки пройшли модерацію на сайт на prom.ua.
Таким чином клієнт отримав два робочі та успішні магазини. На які цифри вдалося вийти клієнтові та як себе проявила наша реклама - детально дивіться та слухайте в кейсі від нашої керівниці проєкту Евеліни
Над проектом працювала
Евеліна
Проект-менеджер
За майже два роки роботи в команді Евеліна налаштувала рекламні кампанії, які стали одними із найуспішніших кейсів. Девіз Евеліни у роботі: Результати реклами мають бути навіть кращими, ніж були очікування клієнта .
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань