Кейс інтернет-магазину радіостанцій, аксесуарів до рацій та кабелів | кейс Turboweb №226
18 607₴
вклали в рекламу
316 078₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Цей клієнт прийшов до нас із магазином, що не мав налаштованої аналітики, некоректно підтягував конверсії, не приносив продажів через відсутність оптимізації реклами — але мав рекламу, що їла кошти.
Як то кажуть - класика. Ніша магазину — радіостанції, аксесуари до рацій, антени, радіообладнання.
З цікавого, клієнт намагався зв’язати цей магазин із кабінетом Google Ads, який був вже зв’язаний з іншим магазином, а це 100% - блок.
Одним словом, ситуація була цікава і нелегка.
Зважаючи, на всі ці деталі — в нас було багатенько роботи: встановлення аналітики, налаштування коректного відображення конверсій та налаштування реклами з 0.
Коли всі ці налаштування були виконанні - почали надходити перші продажі, але їх було не так багато, як хотілося. І лише після запуску рекламної кампанії Performance Max 30.12.2024- продажі понеслися.
У період з 17 січня 2025 - по 17 лютого 2025 маємо такі результати:


18 607 грн
вклали в рекламу

316 078 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

57
продажів отримали

5, 9%
рекламних витрат у виручці
Результатами клієнт задоволений і вже порадив нас двом своїм колегам, які також довірили нам свої бізнеси.
Над проектом працював
Ерік
Проект-менеджер
Ерік - керівник проєктів у TurboWeb. Приєднався до нас 1,5 роки назад, але не є новачком у сфері діджитал-маркетингу. За освітою Ерік IT-спеціаліст - то ж використовує раніше здобуті знання і в налаштуваннях реклами. Ерік спілкується з клієнтом так, щоб в підприємця не залишилось питань без відповідей.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань