Кейс інтернет-магазину радіостанцій, аксесуарів до рацій та кабелів | кейс Turboweb №226

18 607₴

вклали в рекламу

316 078₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Цей клієнт прийшов до нас із магазином, що не мав налаштованої аналітики, некоректно підтягував конверсії, не приносив продажів через відсутність оптимізації реклами — але мав рекламу, що їла кошти.

Як то кажуть - класика. Ніша магазину — радіостанції, аксесуари до рацій, антени, радіообладнання.

З цікавого, клієнт намагався зв’язати цей магазин із кабінетом Google Ads, який був вже зв’язаний з іншим магазином, а це 100% - блок.

Одним словом, ситуація була цікава і нелегка.

Зважаючи, на всі ці деталі — в нас було багатенько роботи: встановлення аналітики, налаштування коректного відображення конверсій та налаштування реклами з 0.

Коли всі ці налаштування були виконанні - почали надходити перші продажі, але їх було не так багато, як хотілося. І лише після запуску рекламної кампанії Performance Max 30.12.2024- продажі понеслися.

У період з 17 січня 2025 - по 17 лютого 2025 маємо такі результати:

18 607 грн

вклали в рекламу

316 078 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

57

продажів отримали

5, 9%

рекламних витрат у виручці

Результатами клієнт задоволений і вже порадив нас двом своїм колегам, які також довірили нам свої бізнеси.

Над проектом працював

Ерік

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Ерік - керівник проєктів у TurboWeb. Приєднався до нас 1,5 роки назад, але не є новачком у сфері діджитал-маркетингу. За освітою Ерік IT-спеціаліст - то ж використовує раніше здобуті знання і в налаштуваннях реклами. Ерік спілкується з клієнтом так, щоб в підприємця не залишилось питань без відповідей.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань