Кейс інтернет-магазину різноманітних сейфів та електроінструменту | кейс Turboweb №221
9 997₴
вклали в рекламу
200 927₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Потрапляв у блок декілька разів - і при цьому всьому порадив нас декільком колегам
Так, як ніша клієнта була не дуже простою для модерації, нам довелося декілька разів проходити блоки, створювати нові "мерчанти" і навіть змінювати домен. Та зусилля все ж таки увінчалися успіхом.
Ніша: Сейфи та елетроінструмент.
Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping: звичайна торгова кампанія, а згодом - Google Shopping Performance Max.
Коли запустили рекламну кампанію: 02.10.2024 року.
Які результати отримали впродовж періоду 1 - 30 листопада:
9 997 грн
вклали в рекламу
200 927 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
68
продажів отримали
4,9 %
рекламних витрат у виручці
Власник цього магазину - справжній борець, від якого за весь час співпраці ми не почули жодного нарікання, жодного докору, жодного кривого слова.Не зважаючи на всі складнощі, які йому довелося пройти через блокування Merchant - клієнт отримав свій класний результат, і більше того - порекомендував нам декільком колегам. Адже бачив та відчував наші зусилля й підтримку на кожному етапі налаштування реклами.
Володимире, хай ваш бізнес процвітає, готові знову і знову з вами працювати.
Над проектом працювала
Марія
Консультант
Марія - більше року у Turboweb. Марія прийшла до Turbowebна посаду працівника технічної підтримки, але за рік дуже зросла в своїх навичках та експертизі та тепер повноцінно налаштовує рекламу з 0.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань