Кейс інтернет-магазину різноманітних сейфів та електроінструменту | кейс Turboweb №221

9 997₴

вклали в рекламу

200 927₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Потрапляв у блок декілька разів - і при цьому всьому порадив нас декільком колегам

Так, як ніша клієнта була не дуже простою для модерації, нам довелося декілька разів проходити блоки, створювати нові "мерчанти" і навіть змінювати домен. Та зусилля все ж таки увінчалися успіхом.

Ніша: Сейфи та елетроінструмент.

Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping: звичайна торгова кампанія, а згодом - Google Shopping Performance Max.

Коли запустили рекламну кампанію: 02.10.2024 року.

Які результати отримали впродовж періоду 1 - 30 листопада:

9 997 грн

вклали в рекламу

200 927 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

68

продажів отримали

4,9 %

рекламних витрат у виручці

Власник цього магазину - справжній борець, від якого за весь час співпраці ми не почули жодного нарікання, жодного докору, жодного кривого слова.Не зважаючи на всі складнощі, які йому довелося пройти через блокування Merchant - клієнт отримав свій класний результат, і більше того - порекомендував нам декільком колегам. Адже бачив та відчував наші зусилля й підтримку на кожному етапі налаштування реклами.

Володимире, хай ваш бізнес процвітає, готові знову і знову з вами працювати.


Над проектом працювала

Марія

Консультант

Детальніше про фахівця

Марія - більше року у Turboweb. Марія прийшла до Turbowebна посаду працівника технічної підтримки, але за рік дуже зросла в своїх навичках та експертизі та тепер повноцінно налаштовує рекламу з 0.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань