Кейс інтернет-магазину ручних та електроінструментів | кейс Turboweb №190

24 116₴

вклали в рекламу

595 773₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping, а згодом - Google Shopping Performance Max;

Коли почали співпрацю: 06. 10.2023 року.

Які результати отримали:

2 549 грн

вклали в рекламу

89 328 грн

склав дохід з реклами

35

продажів отримали

А через 1,5 місяця після запуску Google Shopping Performance Max ми побачили нові результати. Хочемо продемонструвати, як швидко росте динаміка продажів та як ефективно працює реклама:

24 116 грн

вклали в рекламу

595 773 грн

склав дохід з реклами

260

продажів отримали

І це при тому, що клієнт прийшов до нас із заблокованим акаунтом та неробочою рекламою. А ще в клієнта некоректно працював інструмент Google Analytics 4.

В результаті нашої співпраці підприємець:

  • розблокував свій рекламний акаунт;
  • отримав коректні налаштування Google Analytics 4;
  • отримав круті результати продажів вже в перші місяці роботи.

А чи маєте ви заблоковані акаунти й, чи робили спроби їх розблокування?


Над проектом працював

Ерік

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Ерік - керівник проєктів у TurboWeb. Приєднався до нас нещодавно, але не є новачком у сфері діджитал-маркетингу. За освітою Ерік IT-спеціаліст - то ж використовує раніше здобуті знання і в налаштуваннях реклами. Ерік спілкується з клієнтом так, щоб в підприємця не залишилось питань без відповідей.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань