Кейс інтернет-магазину ручних та електроінструментів | кейс Turboweb №190
24 116₴
вклали в рекламу
595 773₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping, а згодом - Google Shopping Performance Max;
Коли почали співпрацю: 06. 10.2023 року.
Які результати отримали:

2 549 грн
вклали в рекламу

89 328 грн
склав дохід з реклами

35
продажів отримали
А через 1,5 місяця після запуску Google Shopping Performance Max ми побачили нові результати. Хочемо продемонструвати, як швидко росте динаміка продажів та як ефективно працює реклама:

24 116 грн
вклали в рекламу

595 773 грн
склав дохід з реклами

260
продажів отримали
І це при тому, що клієнт прийшов до нас із заблокованим акаунтом та неробочою рекламою. А ще в клієнта некоректно працював інструмент Google Analytics 4.
В результаті нашої співпраці підприємець:
- розблокував свій рекламний акаунт;
- отримав коректні налаштування Google Analytics 4;
- отримав круті результати продажів вже в перші місяці роботи.
А чи маєте ви заблоковані акаунти й, чи робили спроби їх розблокування?
Над проектом працював
Ерік
Проект-менеджер
Ерік - керівник проєктів у TurboWeb. Приєднався до нас 1,5 роки назад, але не є новачком у сфері діджитал-маркетингу. За освітою Ерік IT-спеціаліст - то ж використовує раніше здобуті знання і в налаштуваннях реклами. Ерік спілкується з клієнтом так, щоб в підприємця не залишилось питань без відповідей.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань