Кейс інтернет-магазину садових супутніх товарів | кейс Turboweb №170
2 474₴
вклали в рекламу
38 767₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Власниця цього магазину довго терпіла і чекала на результати від ProSale на prom. Але врешті терпець врвався - і клієнтка звернулася до нас.
ЇЇ невеликий магазинчик представлений товарами для саду і городу: як от міндобрива, глечики, насіння - тому середній чек в клієнтки був не дуже високий. Натомість високою була ціна за покупку.
Отож ми почули запит клієнтки - збільшити кількість продажів магазину та знизити ціну за покупку.Взялися налаштовувати рекламу: спочатку запустили звичайну торгову кампанію, а згодом і Google Performance Max.
Вже в перші тижні роботи реклами клієнтка побачила прогрес в продажах - покупок стало значно більше, а ціна за приведеного клієнта знизилася.
Важливо наголосити на тому, що підприємиця прийшла до нас перед сезоном, що теж зіграло позитивну роль у досягненні результату. Якби момент було втрачено - то рентабельність була б нижчою.
Отож ось такі цифра ми отримали за червень:
2 474 грн
вклали в рекламу
38 767 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
42
продажів отримали
6,3 %
частка рекламних витрат
І це лише початок, реклама ще оптимізуватиметься і набиратиме обертів. Що цікаво - клієнтка вирішила створити ще один магазин зі схожою нішею. Але цього разу вона не експериментує з ProSale чи іншими агентствами. А вже наперед замовила в нас рекламу і для нового магазину.
Над проектом працював
Руслан
Head of Project
Руслан - керівник відділу проджект-менеджерів. Руслан з Turboweb 3 роки. З нами він пройшов довгий шлях від менеджера з розвитку клієнтів - до керівника відділу. Руслан прийшов на позицію проджект-менеджера і навіть успішно пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань