Кейс інтернет-магазину садових супутніх товарів | кейс Turboweb №170

2 474₴

вклали в рекламу

38 767₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Власниця цього магазину довго терпіла і чекала на результати від ProSale на prom. Але врешті терпець врвався - і клієнтка звернулася до нас.

ЇЇ невеликий магазинчик представлений товарами для саду і городу: як от міндобрива, глечики, насіння - тому середній чек в клієнтки був не дуже високий. Натомість високою була ціна за покупку.

Отож ми почули запит клієнтки - збільшити кількість продажів магазину та знизити ціну за покупку.Взялися налаштовувати рекламу: спочатку запустили звичайну торгову кампанію, а згодом і Google Performance Max.

Вже в перші тижні роботи реклами клієнтка побачила прогрес в продажах - покупок стало значно більше, а ціна за приведеного клієнта знизилася.

Важливо наголосити на тому, що підприємиця прийшла до нас перед сезоном, що теж зіграло позитивну роль у досягненні результату. Якби момент було втрачено - то рентабельність була б нижчою.

Отож ось такі цифра ми отримали за червень:

2 474 грн

вклали в рекламу

38 767 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

42

продажів отримали

6,3 %

частка рекламних витрат

І це лише початок, реклама ще оптимізуватиметься і набиратиме обертів. Що цікаво - клієнтка вирішила створити ще один магазин зі схожою нішею. Але цього разу вона не експериментує з ProSale чи іншими агентствами. А вже наперед замовила в нас рекламу і для нового магазину.


Над проектом працював

Руслан

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Руслан - керівник відділу проджект-менеджерів. Руслан з Turboweb 3 роки. З нами він пройшов довгий шлях від менеджера з розвитку клієнтів - до керівника відділу. Руслан прийшов на позицію проджект-менеджера і навіть успішно пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань