Кейс інтернет-магазину сантехнічного обладнання | кейс Turboweb №152
9 532₴
вклали в рекламу
251 127₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Власник цього магазину прийшов до нас зі словами, що хоче собі ефективну рекламу, бо “якісь СММ-ники щось робили із його сайтом, але замовлень не було”.
Наш клієнт - власник інтернет-магазину сантехнічного обладнання. Звернувся до нас 20 вересня 2022 року. Менеджер пояснив клієнту, як працюють наші інтрументи, і що саме варто налаштувати негайно, аби збільшити продажі. Клієнт взяв кілька днів на подумати і вирішив придбати налаштування реклами.
Вже на початку жовтня ми запустили рекламну кампанію, і а ось і результати побачили нещодавно (період 5 грудня- 5 січня):
9 532 грн
вклали в рекламу
251 127 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
58
продажів отримали
3,8 %
частка рекламних витрат
І це замовлення лише через корзину, без урахування продажів, які клієнт отримує через телефон.
Цей кейс - ще один доказ того, що дуже важливо опинитися в правильний час, у правильному місці і з правильними людьми. Якби клієнт і далі продовжував витрачати гроші і ресурси на "СММ-ників" - то навряд чи зміг би побачити навіть третину від отриманих з нами з нами результатів.
Над проектом працювала
Дарія
Проект-менеджер
Дарія - керівниця проєктів компанії TurboWeb. До команди приєдналася нещодавно, але вже активно займається проєктими з різними нішами. У роботі керується девізом “Примітивних запитань не буває” - такий підхід дозволяє Дарії бути максимально відкритою з клієнтом, а клієнту максимально довіряти своєму керівнику проєкту.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань